Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Noen som har rygg smærter og murringer ned i bena? Noen som hvet hva dette kommer av kansje? Hadde alderig noe sånt med de to første barna...
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 har ikke kjempe vondt.. men litt murringer nederst i ryggen... stivner fort når jeg sitter lenge..
To gull og en på vei Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Kan være begynnende bekkenplager. Snakk med jordmor/lege om dette, de utfører tester på deg og kan vurdere deretter. Om det viser seg å være plager ifm bekkenløsning, så kan jeg absolutt anbefale å gå til fysioterapeut. Få henvisning av lege å såfall. Jeg ble helt bra igjen i siste del av mitt forrige svangerskap og trengte ikke mer behandling.
:) Glad 83 Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 JAAAAAAAAAAAA... Hvor langt er du på vei ATE?? Jeg er bare 4+2 i dag, men har hatt rar rygg i noen dager nå.. Har trodd det var bare meg siden ingen nevner det.. Kan ikke sitte for lenge, blir stiv i korsryggen. Og kan ikke gå eller stå for lenge. Vondt i korsryggen da også. Er ikke sånn vondt at jeg trenger smertestillende lissom, men sånn ubehagelig vondt på en måte. Kan vel ikke ha bekkenplager allerede??? Nå skal det sies at jeg har hatt bekkenutsklidning en gang for ca tre år siden. Hadde ikke noe med graviditet å gjøre, men hadde løfftet litt feil. Kanskje det betyr at jeg har et "dårlig" bekken??? Hmmm.. Lurer veldig på det har assa.. Blir lissom så ille stiv.
akc2009 Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Hei hei Noe merkelig har skjedd med meg denne gangen. Hadde ingen symptomer på graviditet under første svangerskap. Men denne gangen har jeg hatt en feberlignende kropp??!??! Vært veldig øm på huden og ikke minst veldig vondt i korsryggen. Sist jeg hadde så vondt i korsryggen var under forrige fødsel. Da satt alle riene der nede :-). Føler med deg. Ryggsmerter er noe styr...
monkri mamma til 4 Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 hei. j har vært hos jordmor i dag. j spurte om j kunne ha fått bekkenløsning alt så tidlig og hu sa ja. j er 11+2 i dag. har murringer i korsryggen som går nedover til d ene benet. ja j har visst bekkenløsning alt. hadde d med de 3 andre unga også. har blitt værre for hver unge. gruer meg til d begynner for fult da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå