*sommer* Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Har bestilt time her for å få en skikkelig sjekk på stoffskifte, vitaminer, hormoner etc.. Men det koster jo ganske mye, nesten 1.000 kr for første konsultasjon. Har dere noen erfarlinger med klinikken?
Fire? Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Jeg gikk hos Klinikk Fjeld under "prosjekt første barn" - og gikk hos Frøyaklinikken før jeg ble gravid (isci) med nr to. Er veldig godt fornøyd med begge to -og liker å tro at behandlingen hjalp - men det kan jo ikke bevises. Da jeg startet på Frøya hadde jeg et mislykket søskenforsøk bak meg -neste forsøk etter tre/fire månders behandling ble vellykket. Så har du råd og er åpen for denne type behandling ville jeg forsøkt På Frøya opplevde jeg en mer helhetlig behandling og en større ro med at de behandlet en og en pasient av gangen.
*sommer* Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 Har vært på klinikk Fjeld før for fotsone og akupunktur som har hjulpet på nakke og skuldre. Siden jeg har holdt på noen år tenkte jeg å prøve Frøyaklinikken siden de har som du sier en mer helhetlig behandlig. Takk for svar Fire?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå