Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det? Er det fullt kaos, eller overkommelig? Hvor stor aldersforskjell? Og hvor gamle er dere?

Har selv født nr. 2 for 14 uker siden og tenker allerede nr. 3. Ikke nå, men om ett par år. Kan ikke tenke tanken på at jeg er ferdig nå.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til tider kaos, men overkommelig:-) Nå skal det sies at de to siste kom samtidig, så det er litt ekstra heftig... Synes selv at 3 er et perfekt antall barn. Nå i sommer var vi 3 uker på farten hit og dit med alle 3, og det gikk fint det og... Må bare innrette seg etter barna...

Skrevet

De er forresten 3 år og 10mnd...

Skrevet

jeg er alene med 3. en på 5 en på 3 og ei som blir året 30.oktober.

ikke mer travelt med 3 enn med to egentlig. tiden er liksom brukt opp uansett, så det gjelder bare å disponere den litt annerledes:-)

Skrevet

Oh, jeg synes overgangen fra to til tre var stor, mulig fordi de største er såpass store. Har liksom en i hver "klasse" jeg nå. En ungdom, et barn og et spedbarn:-) Selv om jeg kan ha mye avlastning og hjelp i de største, krever jo de sitt og har sine behov.

Ja, jeg merker godt at jeg plutselig har 3 å ta vare på - det er trossalt 1 mer enn to:-)

Skrevet

Har tre gutter på 7 mnd, 2 år og 6 år.

Synes overgangen fra to til tre var stor.. :)

Vi koser oss,men det er hektisk! Alltid et eller annet som skjer, men selvfølgelig litt tid til avslapping innimellom.

Absolutt verdt det altså:)

SYnes overgangen var størst når vi fikk førstemann og sistemann:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...