To + en? Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Hvordan er det? Er det fullt kaos, eller overkommelig? Hvor stor aldersforskjell? Og hvor gamle er dere? Har selv født nr. 2 for 14 uker siden og tenker allerede nr. 3. Ikke nå, men om ett par år. Kan ikke tenke tanken på at jeg er ferdig nå. :-)
1+2=3jenter Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Til tider kaos, men overkommelig:-) Nå skal det sies at de to siste kom samtidig, så det er litt ekstra heftig... Synes selv at 3 er et perfekt antall barn. Nå i sommer var vi 3 uker på farten hit og dit med alle 3, og det gikk fint det og... Må bare innrette seg etter barna...
PAVEEL Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 jeg er alene med 3. en på 5 en på 3 og ei som blir året 30.oktober. ikke mer travelt med 3 enn med to egentlig. tiden er liksom brukt opp uansett, så det gjelder bare å disponere den litt annerledes:-)
GreitÅVæreAnonym Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Oh, jeg synes overgangen fra to til tre var stor, mulig fordi de største er såpass store. Har liksom en i hver "klasse" jeg nå. En ungdom, et barn og et spedbarn:-) Selv om jeg kan ha mye avlastning og hjelp i de største, krever jo de sitt og har sine behov. Ja, jeg merker godt at jeg plutselig har 3 å ta vare på - det er trossalt 1 mer enn to:-)
musketingen Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Har tre gutter på 7 mnd, 2 år og 6 år. Synes overgangen fra to til tre var stor.. Vi koser oss,men det er hektisk! Alltid et eller annet som skjer, men selvfølgelig litt tid til avslapping innimellom. Absolutt verdt det altså SYnes overgangen var størst når vi fikk førstemann og sistemann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå