Gå til innhold

ser det nettopp var treff, men kanskje vi ikke skal vente så lenge med nytt treff??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan,

Jeg er fortsatt litt i "kan det virkelig stemme?" fasen, men etter 2 positive CB-tester, ekstremt ømme (og voksende!) pupper, og snart to måneder siden siste mens, må jeg vel innse at sannsynligheten for et BIM er tilstede :-/

Legetime først neste uke, så da får vi se....

Er dette virkelig tilfelle så hadde det selvfølgelig vært hyggelig å treffe andre i samme situasjon.

• 2 uker senere...

Jeg har allerede vært på et BIM treff, og det var veldig hyggelig. Men det var veldig mange som snart skulle føde som var der.

Hadde vært fint å treffe noen som man kan fortsette å treffe og bli litt kjent med. Kanskje det går ann å holde kontakten etter at babyen er kommet.Kan jo være hyggelig å ha noen å treffe av og til og kanskje ta en trilletur med :-)) Jeg kjenner ikke så mange i Kristiansand, da jeg flyttet hit for 1 år siden.

Mvh Julie

Jeg kjenner heller ikke så mange her;) Selv har jeg termin 5.desember så enda noen måneder igjen... Og trilleturer etter fødselen hadde vært hyggelig det også.. Håper vi snart får til et treff!! For meg passer det så og si nesten når som helst, siden jeg har gått ut i svangerskapspermisjon!

Annonse

Jeg blir også gjerne med. Var på det i aug, men "alle" som var det hadde termin enten i aug eller sept.. Hadde vært gøy å truffet flere med termin rundt i nov,des og jan da....

Selv har jeg i desember!!

Det virker som at vi er en fin liten gjeng som har lyst på et BIM treff, så jeg tillater meg å sette opp et til neste uke. Så fit om alle kan gi tilbakemeldig på om de kan eller ikke da, slik at flest mulig kan treffes.

Julie :-)

Nå har jeg satt opp et treff til onsdag 09.09 kl 19.30 hos naboen.

Men det er så merkelig,for jeg finner det ikke på oversikten over nye BIM treff. Kanskje det må godkjennes først?? Noen som vet..

Jeg er en av de høygravide fra sist treff :) Termindato var i dag men sitter her ennå med full mage! Det er veldig koselig med treff, vil bare ønske dere et hyggelig treff i neste uke. Regner ikke med at jeg kommer for enten orker jeg ikke så veldig mye eller så har jeg nettopp født! (forhåpentligvis, begynner bli både sliten og lei...)

Annonse

Hei :)

Har ikke vært med på treff før, men det hadde vært koselig og slenger meg gjerne med! Jeg har ikke termin før i februar da :) Men skal faktisk på ultralyd tidlig på onsdag, gleder meg veldig!

Jeg sliter litt med migrene, så det er med forbehold at jeg ikke er dårlig, men om jeg er frisk så kommer jeg. Men hvordan vet jeg at det er dere? Ser jeg bare etter et bord med store mager?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...