Gå til innhold

Er det flere som venter nr 4 her?

Anbefalte innlegg

Spennende å høre om det er flere, og evt hvor i landet dere kommer fra:)

Selv er jeg 32 og venter min nr 4 7.januar.

Fra før har jeg to gutter på 11 og 8, og en jente som blir 2 i september, nr 4 blir også mest sannsynlig en jente.

Den lille luringen i magen ble til mot alle ods, men nå gleder vi oss veldig.

Vi bor like utenfor Trondheim.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140507139-er-det-flere-som-venter-nr-4-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg venter og nr 4. Har to jenter paa 8 og 51/2 og en gutt paa 3 aar. Har ikke kunnet sett enda om det er gutt el jente men skal tilbake paa ultralyd den 14 september saa da kanskje vi ser det. Haaper kanskje paa en gutt for minstemann siden dei maa dele rom men er bare gla det kommer en frisk bebis ut her.

Hei:)

Vi bor i Arendal og jeg er også 32 år:)

Vi venter også nr 4:) Gleder oss masse! Vi har 3 gutter fra før, på 8, 6 og 3 år.

Har termin ca 16 januar, skal på ordinær UL 18. August...får endelig termin da. Det skal bli godt å få en termin å forholde seg til:)

Også vil vi gjerne vite hva det blir denne gangen, så vi krysser fingre og tær for at det er mulig å se det:)

Hei

Vi bor i Stavanger og jeg er også 32 år og venter nr 4, 25 januar, har 3 gutter fra før på 9, 7 og 2 år og har vært på ul flere ganger og ene legen har sagt gutt og den andre jente, så skal på ordinær ul 20 august og håper da de kan se det skikkelig, er veldig spendt, er det samme hvilket kjønn det er, men spennende alikevel

masse lykke til dere alle

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...