Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Judlihu!

For det første; "bestemor gå hjem!" måtte bare få det ut en eller annen plass! Kan jo ikke jage stakkars menneske, men ikke alltid like kjekt å ha sin bestemor som nabo rekende i døren støtt nei, og for ikke å snakke om alt maset om hva dette er (pc, tlf, ds, voice tv) GAWD! I don`t wanna grow old!

Flaskevarmer! :)

Skriver her inne til dere erfarne mødre om hvilken flaskevarmer som dere har likt best evt? :) Som kan brukes i bil og hvilken oppvarmingstid de forskjellige har?

Ha en ellers fin dag i det VAKRE været :P

Klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde en til bil, men ble aldri venner med den - tok jo en hel evighet!

valgte heller å varme vann på kokeapparatet eller få noe på en bensinstasjon eller kafe. pleier ikke være noe problem i det hele tatt! (greit å ha noe som passer til å ha vannet i da....)

Skrevet

Hadde også en flaskevarmer i starten, men den tok alt for lang tid. Etterhvert ble det kun termos med varmt vann og flaske med kaldt vann, da slapp jeg å være avhengig av noe og noen. Kunne lage måltid i bilen og hvorsomhelst på 30 sekunder.

Skrevet

Jeg anbefalte denne en gang vet jeg.. eller anbefalte og anbefalte, den tar jo litt tid denne også.... kaldt og varmt vann er den ultmate løsningen i mine øyne. :-)

Skrevet

Enig! Vår fantastiske flaskevarmer til 450 kr på Reflex, ble levert inn, da den brukte mange minutter, og da den liksom var ferdig, vartemperaturen 28 grader (målt med digotalt termometer). Anbefaler å varme i micro (riste,riste,riste-sjekke temperaturen) eller blande varmt kokt vann med kaldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...