Gå til innhold

bobler i magen

Anbefalte innlegg

Er det flere som kjenner bobler i tilegge til spark i magen? Helt nederst i magen kjenner jeg akkurat som det skvulper i vann... Var hos legen på mandag og han mente babyen lå med hodet ned, så det kan jo ikke være spark må i såfall være hendene han slår me da? Noen andre som opplever dette?

Hvor ofte kjenner dere spark i løpet av dagen? Er 26 uker nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140506988-bobler-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva som er normalt når det gjelder å kjenne spark? Føler kanskje jeg kjenner det i 5 eller 6 perioder på dagtid? Men jeg styrer med så mye pådagtid så føler ikke jeg har god nok tid til å slappe av å kjenne etter. Hva med dere andre?

Hei.

Ja jeg kjenner det som du sier litt bobler i magen,det var på denne måten jeg først oppdaga bevegelse. nå er det blitt mer av "dultinger", altså som om noen er der inne og dytter ut,ser ikke om det er føtter eller hender enda.men maven bomper. er selv litt usikker på dette enda.

Det variere jo litt fra dag til dag,en dag kan det være voldsom aktivitet og en annen mindre( og da blir jo mor litt skeptisk).

Men som jordmor sa til meg: man skal kjenne minimum to spark i løpet av en dag,ulike perioder og syns man det er rolig ta et glass kaldt vann,syltettøy (litt) eller noe søtt. evt dytt litt på maven.. dette for å kjenne spark og bevegelser

Er i uke 28 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...