Gå til innhold

hei hei allesammen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg og sambo bestemt oss for å virkelig gå inn for å prøve:D:D

Har gådt 2år uten bruk av prevangsjon...men intet har skjedd.

Jeg er desverre plaget med cycter på eggstokkene:S

Vi har bynt med utredning....

noen som har noen tips å råd og komme med?

Tar i mot alt med takk:-)

Vil samtidig ønske alle her inne masse lykke til c",)

klem fra Aina Helen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :) Kjekt at det er flere som prøver!

Jeg følger disse rådene:

-Pute under hoftene i 30 minuttt etter sex sånn at "svømmerene" har litt tid på seg :)

-Misjonær/bakfra er to kjente stillinger som er greie å bruke

-Begynt å brukt Solvipect hostesaft som er slimoppløsende (som tydligvis skal hjelpe)

-Sex annenhver-tredjehver dag (når han kommer så skal han være der til "junior" blir myk..noe jeg har hørt???)

-Lite alkohol (siden dette kan drepe mannen spermier)

-Prøve å ikke stresse for mye, selv om en legger inn litt ekstra innsats ;)

-Skal begynne med el.tester og se om kanskje vi kan treffe den berømte eggeløsningen snart!

Har ikke fått noen positve tester enda, men er 4 uker over ikm. Så vi prøver fortsatt! Kjekt at vi kan backe opp hverandre i prøvetiden :-D

Klem fra Elin

Skrevet

Hei:-)

Ja greit med flere i samme "båt" ;)

Var og tok bloprøve hos gyn for 2sykluser siden...da hadde jeg ikke el.... i allefall ikke før bloprøven... så skal tilbake på syklus dag 20 denne syklusen...håper jeg har hadt el da;)

Så prøver vi og få ordnet time for sambo så han får testet spermen...men det er på et annet sykehus...å midt i arbeidsdagen hannes....så håper di for jobbet inn en ekstra dag snart;)

etter svar på hans prøve så spørs det om gyn vil sette meg på pergo...

nå prøver jeg å få sambo til å spise vitaminer og nøtter;)

takk for tipsene ....skal ta di i bruk når tr er ferdig;)

vet du hvor mye solvipect man skal ta?

klem

Skrevet

Står på flasken at du kan ta 1 barneskje 3-5 ganger daglig, men vi tro det holder med 1-2.. Er jo tross alt ikke syk :-)

Greit å få sjekket ut alle forhold, så er ikke prøvingen forgjeves. Men det går sikkert bra! Kan ikke skjønne at unge,friske folk som oss skal ha problem med å bli gravid. Spes ikke når de på 16 kan bli det etter en one-night-stand!? Hehe.. ;)

Har ikke prøvd lengre enn 2 mnd så jeg skal ikke klage tror jeg! :) skal prøve masse før kanskje TR kommer!

Skrevet

he he ja sant det..

helt pussig at 14-16åringer blir gravid etter en one-night-stand!!

og folk som ikke vil ha barn blir gravid uten problemer...

men vi som har etablert oss funnet vår bedere halvdel og ønsker oss barn...da skal det bli vanskeli...:S

vi har ikke prøvd sånn offisielt....men jeg har ikke gådt på p-pillen på 2 år...

sambo ville egentli vente litt til...men har også innsett at vi har ikke allverden med tid... moren min måtte gå på hormoner en stund før hun fikk meg...å jeg kom til verden når hun var 23,5år

sel er jeg 22...blir 23 i desember å sambo blir 25 i mars.

dere da?:)

ønsker dere masse lykke til;)

Skrevet

Ja, syns de stakkars fjortissene her i kommunen vår blir gravide i en fei, og sitte og lurer på om de vil ha baby eller ikke... Huff, helt tragisk..

Jeg er ferdig utdannet, (fast jobb) 20 år, og samboer er 22 år og er butikksjef. vi har kjøpt leilighet og har vært sammen siden jeg var 14-15... Så nå er vi begge klare for en liten en, og han syns det er minst like spennende som meg, hehe ;-) Føler oss litt voksne for alderen, i og med at 20 år høres litt "ungt" ut.. Men slik blir det vel når en er sammen så lenge :)

Jeg vil heller ikke si jeg "prøver" offisielt, særlig i vennekretsen og i familien og sånt. For noen reagerer og prøver å få meg til å skifte mening, derfor er det så mye enklere og forteller at "jeg har blitt gravid", for da kan de ikke gjøre annet enn å gratulere :) Våre foreldre er forresten positve, så det er ganske greit i grunn...

Håper vi kan holde kontakten her inne, kjekt å være flere prøvere :-)

Skrevet

ok...ja vet ikke helt om jeg vil si noe til familien ennå...

jeg har segt det til noen nær venner...

sambo er annleggsmaskinfører:) jeg er hjemmeværende... kronisk syk:S

vi kjøpte hus i lag i januar i fjor:D:D

å vi har 2 hunder,en gutt på 2år som er blanding av papilon og drever, og en tispevalp på 4mnd som er blanding av haldenstøver og finskstøver:D

så nå mangler bare kjærlighetsbarnet;-)

hadde vært kjempe koseli å holde kontakten og følge hverandre opp c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...