Gå til innhold

Gikk dere til noe kontroll hos legen el gyn etter sa?

~~ElleMelle~~

Anbefalte innlegg

Var på sykehuset i går og fikk konstatert SA i uke 10. Fikk beskjed om å se an om kroppen ordnet opp selv eller om det trengtes utskraping, men har ingen videre avtale med gyn. Det er ingen tvil om at kroppen ordner opp selv, for blør mye i dag.

Da er spørsmålet -burde jeg ha noen legetime hos fastlege (ikke vært på noen kontroll der enda i dette sv.skapet) eller gyn sånn i ettertid for å kontrollere at alt er som det skal, eller bare går man ut fra det om det ikke oppstår noen spes plager?

Fortsetter under...

Så leit at du mistet! Var jeg deg, ville jeg bedt om en gynekologisk undersøkelse med UL innen rimelig tid, slik at du er sikker på at alt er ute og ting ser ut som de skal. Får du feber, kan det være at det er infeksjon fordi noe ligger igjen - men oftest ordner kroppen opp når du allerede har hatt SA.

Lykke til med ny spire!

Jeg hadde MA i juni, klarte det selv, men møtte opp på Ullevoll dagen etter for å ta ultralyd, ingen rester, så fikk jeg anti sprøyte (er resus negativ).

Blødde i 10 dager etterpå. Etter dette normalt og eggløsning etter to uker og mens to uker etter det.

M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...