Gå til innhold

Menss-og eggløsningsliknende smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er ei 18 år gammel jente som har blitt uplanlagt gravid. Jeg har fått en ca termin i April og etterhvert som jeg har vendt meg til tanken på å bli mor, så gleder jeg meg.

Men i går fikk jeg plutselig menssmerter, det stikker og tråler i ryggen og underlivet samt at det er stikkende, nett som en eggløsning i høyre side. Det er ikke veldig vondt, bare ubehaglig og jeg blir da veldig bekymret. Er forferdelig redd for spontanabort og går å tenker på dette hele tiden. Jeg har ikke blødd en dråpe, men så lenge smerten er der så er jeg redd.

Smertene kommer og går, og er der om jeg sitter stille, står, går eller ligger...Føles også som om jeg har kjempemye luft i magen.

Noen som vet om dette er normalt eller om det er farlig?

Huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er bare gode tegn... livmoren vokser, og det merkes... er helt vanlig med "menssmerter" og luft i magen/treg mage..

Skrevet

Åh herregud, dette er det beste innlegget jeg noen gang har lest nå. Puh...Har vært så forferdelig redd for at en abort er i gang.

Skrevet

Ingenting å engste seg for... dette SKAL merkes.. Det står også masse på nettet, hvis du søker! Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...