Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Huff...innimellom får jeg helt hetta nå...etter mange hormonkurer tenker jeg...hva hvis legen virkelig finner noe skummelt der inne...ikke bare endo...polypper...muskelknuter og ting som er lett å ordne... Det snakkes så lite om virkningene av disse hormonene...hva gjør det egentlig med kroppene våre? Vi durer på og hiver inni oss mange rare greier...og er så fokusert på målet at vi glemmer og tenke? Beklager innlegget altså men...håper dere forstår... Dette er jo stedet for hjertesukk... Litt redd prøver nå...
gull-håp Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 jeg har fått høre fra lege at disse hormonene IKKE er kreft-fremkallende. Og tenk bare på hvor over-forsiktige Norske myndigheter er når det gjelder det å tillate en medisin. Du får bare tenke at hvis det skulle være noe der så er det bedre å oppdage det nå enn senere. Tror heller ikke legen din blir forbauset om du velger å spørre han/henne om dette. lykke til
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 Takk Gull-håp! Godt svar...og det gikk helt fint! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå