Gå til innhold

Når teste el...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Luret litt på en ting, er det sånn med el testene som med graviditets testene at det er noen ganger på døgnet som er bedre å teste enn andre...? F.eks morgen eller kveld????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt at det er best på ettermiddag. Og at urinen bør ha vært i blæra 4 timer før prøven blir tatt :)

Skrevet

Hei:) Jeg bruker clearblue digital. Og der står det at en kan teste nås om helst på døgnet. Jeg har mange ganger testet på morran. Men noen sier at det er lurt å teste litt utpå ettermiddagen. For det er vist mange som bare får "et raskt hopp" av LH stigning. Pluss at selve eggløsninga skjer oftest mellom kl 16 og kl 19. ? snodig? Ikke sant:) Leste det på en side på nettet. Men jeg får ihvertfall positiv test på morran, så fortsetter med det:) Lykke til!

Skrevet

Har erfart at det blir klarest resultat litt utpå dagen, sånn etter lunsj, i 14-tida f.eks. De første tre syklusene testet jeg om morgenene og ble liksom aldri riktig helt klok på de testene, oppdaget så tipset om å vente til lenger utpå dagen (hadde visst ikke lest bruksanvisningen nøye nok, nei) og da lyste det klokkeklart resultat, gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...