sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Hei.. Trenger litt hjelp til å skjønne hva som skjer i den kroppen her. Kanskje noen har opplevd det samme: Sluttet på minipillen (cerazette) for litt over to mnd siden. Fikk mens ett par uker etter det, den varte i underkant av 1 uke. Har etter det hatt ubekyttet sex cirka annnenhver-tredjehver dag (litt til og fra). Ikm var forventet rundt 20.juli, dvs snat 4 uker over ikm. Stresser egentlig ikke med det, og har tatt maaange tester som alle viser negativ. Også vært hos lege for cirka 2 uker siden, og sa at det kunne være at jeg tester for tidlig. Hvis jeg har blitt gravid innen siste mnd så vises ikke det på test enda... Men syns det er innmari rart at jeg har gått såååå lenge over tiden.. Er mye trøtt, av og til murringer/smerter nederst i magen spes. om morgenen (ikke typiske menssmerter...), brystene er ikke ømme med de vokser jo som f***! skjønner ingenting jeg! Noen som har ett svar?? Vil jo så gjerne få en positiv test snart! :-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 har ikke vært borti det samme,men ettersom brystene vokser,høres det ut som du er gravid ja:-) er brystvortene blitt mer mørk enn vanlig da?? det er rart at du ikke får noen positiv test,men det er mange som ikke får det før lenge etter ikm.
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 Hmmm, selve brystvorten er kanskje litt mørkere ja. Men ikke ømme i det hele tatt... Har de berømte hetetoktene da, men ikke noe feber. Syns det er merkelig med de neg testene.. Vurderer å ta noen eggeløsningstester å sjekke om det kan være el som er sen, men vet ike om det er noe vits i det? :// håper,håper )
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 ja,de blir jo mørkere når man er gravid.ømheten trenger ikke å komme med engang. ang EL-tester har jeg ikke erfaring med desverre,men vet det er mange som bruker den for å sjekke ja:-) men det er vel kanskje verdt å prøve det også. uansett,lykke til,og hold gjerne en oppdatering etterhvert:-)
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2009 Takk! Skal oppdatere så fort det skjer noe som helst )
Ainahel1 Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 hei hei:-) Kan hende du ikke produserer nok hcg i urinen til at det gir utslag på en test....... men du kan bbe legen om å ta en blodprøve;) eller at kroppen ennå har endel hormoner å bare ikke kommer helt i rett syklus ennå... krysser fingrene for at du har en liten spire:-)
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2009 Har tatt en del blodprøver, fikk beskjed om at alt så bra ut. Men, vet ikke om hun testet graviditet.. Hun ville bare at jeg skulle vente litt, og se. Så da må jeg vel bare gjøre det da :-)) Vi prøver fortsatt! Og håpet på en 2010-baby, og at det er mulig, er jo der ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå