Gå til innhold

Trenger noen tips til hva som er lurest.......

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 20 år og har en sønn på 2 år.

Jeg fikk fødselsdeprasjoner da han var 10 mnd gammel. Og siden da har jeg bare hatt et vanlig samvær og hans far har omsorgen. Jeg har annenhver helg og en gang i uken.

Jeg har nå ny kjærste, han er 30 år. Han er iraker og asylmotaker, men jobber og står på.. Vi har bare vert sammen i knappe 3 mnd, og jeg er nå 1 mnd på vei. Han har 3 barn fra før som bor i irak.

Reaksjonen jeg fikk fra han når jeg viste han graviditetstesten var og sove på sofaen, og våknet og dro rett på jobb uten og si god morgen eller hade til meg, noe som er en standar morgen og kysse meg hade og si han er glad i meg, dette skjedde ikke..

Jeg er ikke for abort når du har gjort det til dette selv. Det var ikke planlagt og bli gravid og jeg trenger rett og slett noen råd om hva jeg skal gjøre.. er i en veldig kjip sitvasjon akkurat nå.

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men jeg hadde uten tvil tatt abort hvis jeg hadde kommet i en sånn situasjon. Ikke bare er barnet tydeligvis uønsket fra hans side, men sannsynligheten for å bli alene er stor. Med tanke på forrige historie tror jeg nok det beste ville være å være i et mer stabilt forhold før jeg ville valgt å få barn igjen.

Lykke til med valget ditt!

Skrevet

Herregud anonym 19:05, Hvordan vet du at barnet er uønsket fra hans side? Jeg vet om flere mannfolk som har reagert på samme måte, han kan rett å slett ha fått sjokk og ikke vet helt hvordan han skal reagere. Er ikke unormalt det!!

HI, det du bør gjøre er å tenke over hva DU vil, og du bør ta å snakke med kjæresten din.

Skrevet

Takker for svar! Jeg har nå snakket litt sammen med han. Han er redd tanken på at han skal vere gift før noe slikt skjer. Og hva familien vil mene om denne saken.

Men nå stryker han magen min og sier at han er veldig glad i meg, og vil han en jente. hehe.. Så ser ut som ting ordner seg og jeg blir 2 barnsmor :)

Skrevet

Og jeg mistet barnet i dag.. :(

Skrevet

Ja, så ordnet det seg selv på en måte...men stakkars deg som hadde tatt en beslutning! Du må ikke klandre deg selv, naturen lar det gå galt innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...