Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i et massivt heltre bord på 3 meter med tjukk bordplate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes jeg har lett overalt jeg... ingen har det jeg er ute etter...

Fortsetter under...

Skrevet

Norskebygdemobler, se den nett siden du..

Har kjøkken og spisebord derfra.

Skrevet

Billigst...lage det selv! Hadde noen gamle bordben liggende fra 1800 tallet, lagde platen selv, ble dritstilig!

Skrevet

Takk for tips..

tittet på norskebygdemobler... fine bord, men ikke helt den stilen jeg var ute etter

ang. å lage det selv - vel, jeg har mer enn to tommeltotter for å si det sånn.. he he.. så det blir nok ikke så aktuelt.. .....Gøy at du har fått det til:-)

Flere som har tips?.. Jeg kan ikke skjønne at det skal være såå vanskelig å få tak i!!

Skrevet

Finn.no?

Pappa la ut sitt der, men liten respons. Tror prisen var rundt 20 000 eller noe for det jeg. Nå har han bestemt seg for å ha det selv da, men kanskje noen andre selger?

Annonse

Skrevet

Slå opp på gule sider og ring nærmeste møbelsnekker..

Vi har fått laget spisebordet vårt så det ble akkurat som vi ønsket det.

Skrevet

Skeidar har et bord som heter Salto. Det er dyrt, men utrolig fint!

Skrevet

Lag selv. Selv med bare tommeltotter klarer du dette! Bruk noen bordbein, og kjøp metervare på et trebruk. De har kanskje det du leter etter i metervare!

Ikke umulig.

Jeg bor i utlandet, og de har det iallefall her på sånne trevarehus. Store, flotte massive treplater. Bare å handle. Koster ikke mye heller.

Skrevet

he he... hva mener du med "bruk noen bordbein"...? Har du sånt liggende i skapet da?..

Skrevet

Studio slettevoll har noen sinnsykt fine bord, heltre, som kan bli 320cm m innleggsplate.

De finnes i 2/3 forskjellige farger....

Mega fine og litt dyre:-)

Skrevet

Tuusen takk 21.58... De ser akkurat ut som sånne bord jeg har drømt om:-) men jeg finner ikke noe prisliste noe sted... fant bare en katalog på nett.... de legger kanskje ikke ut priser på nett?

Skrevet

Priser finner du ikke på nett, de settes av den enkelte forhandler.

Møbelbransjen har forbud mot "veilendende priser", disse har vist seg mer "villedende" enn "veiledende". Og grossist prisene mellom fabrikken og forhandleren er en DYPT bevart hemmelighet.

Men du finner sikkert en forhandlerliste som viser en forhandler som kan gi deg en pris på et bord. Vil anta at navn/nummer på bordet + en telefon er tilstrekkelig :)

Annonse

Skrevet

På ROOM så har jeg sett de har slike bord, veldig fine om man har plass;)

Skrevet

Ja, man har da så mangt liggende ;-D

Du kan kjøpe et stygt bord på fretex, og ta bare beina av bordet, og bruke det. Evt bruke bordet til å bygge bordplata oppå.

Mye som går an om man har litt fantasi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...