Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha kort regime og starter med sprøyter (puregon) på 2. mensdag. Dvs at jeg starter i slutten av neste uke med sprøytene. Og så e det bare å håpe på stoore og fine gullegg. :) Vi holder til i Trondheim forresten. Noen flere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre...? Hadde vært så artig å følge noen. :)

Skrevet

Hei :)

Jeg skal også starte med sprøyter i slutten av neste uke, har gått lenge på spray så skal bli godt å komme videre i prosessen. Spennende å kunne følge noen andre som også skal starte på sprøyter omtrent samtidig. Dette er vårt 1 ivf forsøk.

Har du vært igjennom dette før?

Skrevet

Hei :)

Så artig. :)

Da e vi jo nesten helt på likt. :)

Jeg starter med sprøyter i slutten av uka, avhengig av hvilken dag mensen kommer på. Skal starte med sprøyter på dag 2 i syklus så jeg regner med det blir på lørdagen.

Jeg har hatt IVF forsøk før ja, for noen år siden. Et forsøk med innsetting av fersk egg og ett fryseforsøk, men det ble ingenting av noen av forsøkene.

Koss sprøyter du skal ta? Jeg skal ha puregon 200 IE og orgalutran inj i tillegg f.o.m dag 5. Brukte spray på forrige forsøk, men slipper det denne gangen.

Kor dere holder til da?

Skrevet

Æ hold te i St Olav i Trondheim æ å. Har begynt me Menopur sprøyte i går. Dette e mitt 4.forsøk. Har brukt Puregon i alle 3 forsøk uten å lykkes. Æ har lav befruktningsrate. Sist hadd æ 12 egg ved uttak uten at noen ble befrukta (Kjiiiipt), St Olav derfor avbrutt forsøket mitt. Æ føle mæ som prøvekanin. St Olav burde ha forandret medisina fra 2.forsøk istedet for å vente te etter 3.forsøk. No håpe æ at det bli rett denne gangen.

Tvi tvi .......

Skrevet

Hei. :) Så du bruker Menopur ja? Ska du bruke det i 10 dager og? På samme måte som Puregon?

Vi holder ikke til på St.Olavs da, men på Medicus. Var på St.Olavs forrige gang jeg prøvde IVF. Er noen år siden.

Va rart at de ikke endra på medisineringen ja.... :-/ Du har brukt spray og du te nå da eller?

Masse lykke til til deg og. :)

Måtte det gå vår vei. :)

Skrevet

Vi holder til i Haugesund, og på søndag neste uke skal jeg starte med sprøyter, Gonal-F 112,5. Har ikke merket noen bivirkninger til synarela spray, og er spent på om jeg kommer til å merke noe til sprøytene. Har dere hatt noen bivirkninger nå eller ved tidligere forsøk?

Skrevet

Vi skal kanskje ha fryseforsøk i uke 36.Er litt frem og tilbake her nå hva vi vil,tviler på at vi klarer å bestemme oss før tanta er her og jeg evt skal begynne på tab.

Hører til på Riksen.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg brukte puregon forrige forsøk og da merket jeg at jeg ble slapp og fikk vondt i kroppen. Litt sånn influensavondt på en måte. Men da brukte jeg spray samtidig og det kan jo kanskje ha en innvirkning. Håper på en bivirkningsfri sprøyteperiode denne gangen. :)

Skrevet

Jepp, skal bruke Menopur i 8 dager bare. Æ har 225 IE/IU. Fortsetter med SYNARELA spray (4 spray daglig frem til UL dato). De sies at Menopur er bedre enn Gonal-f og Puregon fordi den inneholder også HcG. Men vi får se om medisinen fungerer på meg da.....

Skrevet

Kor det går damer? :)

Jeg fikk mensen i går, så jeg satte min første puregon sprøyte i dag. :) Det gikk så bra atte. :)

Så nå e det vel ca 10 dager med sprøyter. Skal på u-lyd på torsdag i neste uke for å se koss det går med utviklingen av eggene. Spennende!!! :)

Skrevet

Jeg startet på Menopur i går og skal på kontroll på Aleris på onsdag. Skal bruke 225 ie i 3 dager, deretter over på 150.. Er vårt 4. forsøk, etter 3 forsøk på Riksen er vi nå privat og håper på bedre resultater:-)

Skrevet

Går privat vi og. :) E jo dyrt da...men hva gjør man ikke...? :) Dessuten e det jo ingen ventetid. Masse lykke til! Vi må krysse fingre for masse fine og stooore egg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...