3smaa Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg er 4 uker på vei og håper på at viser seg at det er tvilliger. Testet positivt 4 dager før forventet mens.
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Hehe, da er vi to :-) Jeg testet positivt tre dager før ikm, har stor mage og livmor opp til navlen (15+0), og hørte hjertelyd da jeg var 8+6. Jormor fant bare en hjertelyd forrige måned, men snakket med en trillingmamma som sa at det gjorde de på henne og.... Jeg er i elendig for i hvert fall, og det har jeg vært hver gang. Har alltid ønsket oss fire barn, men dette blir tredje og siste gang. Så nå må det tvillinger til hvis vi skal få våre fire :-)
3smaa Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 Vi også ønsker 4 barn, vår blir nr 2. Når skal du til UL?
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Vanlig ul er 9 september. Jeg har bestilt en privat ul også, men fikk ikke time før 21. august pga at de har hatt laaaang sommerferie. Så lurer på å avbestille den siden det bare skiller et par uker allikevel... Det blir spennende :-) Jordmor tror én, og selv vet jeg ikke hva jeg tror lenger. Går rundt her med skikkelig babymage (alle gjetter jeg er kommet mye lengre enn jeg er), og har gått ned snart fem kilo pga kvalme. Så det er i hvert fall ikke min feil ;-) Skal du på tidlig ul?
3smaa Skrevet 13. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2009 Det var leit å høre at du har gått ned i vekt, forrgie svangerskap var jeg veldig kvalm at jeg gikk ned ca. 10 kilo. Du må passe på å få i deg nok næring. Tror jeg skal på tidlig UL, jeg er bare i uke 4+4, Må vente 3 uker til. Har enda ikke fått noe magen, men følger at magen er litt tung. Lykke til og håper at du får som du ønsker =)
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Jaja, her inne var det bare en. Gynekologen som tok ul kikka også veldig på magen, men sa at magen vokser mye fortere tredjegang enn andregang. Men en fin frisk baby altså. Jeg gikk hjem og gråt, og så gråt jeg av dårlig samvittighet fordi jeg gråt når jeg ventet én frisk fin baby. Hormoner..... Ønsket meg ikke tvillinger, jeg ønsket bare å få to barn ut av en graviditet (hvis dere henger med på den) Tredje svangerskap, og har hatt hyperemis alle ganger, så jeg orker bare ikke en gang til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå