håpefull *er mamma* Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Har fått innkalling til 1. time hos Porsgrunn den 14. sept. Ringte de allikevel idag for å høre om det var noe jeg kunne gjøre i mellomtiden, noe det ikke var. Ting skulle bare bero frem til jeg har pratet med lege der. Fikk da samtidig beskjed om at de av oss som er innkalt i sept. nok kan starte allerede i sept / okt med medisinering, hvis alt ligger tilrette for det. Det er altså ikke Porsgrunn det står på. Ble så glad, og det kribler i kroppen. Har fått en opplevelse av at noen må ha flere menser mellom 1. konsultasjon og frem til medisiner, pga lenger ventetid.
mammasgull Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 SÅ flott du har snakket med de, og det var veldig godt å høre at vi som har time i Sept, høyst sannsynlig kan begynne behandling raskt Megaspennende dette
lillehare Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 hei, som sagt var der idag og fikk beksjed om jeg kunne begynne i beg av november. men ikke se bort ifra at hvis de har skrevet det til dere så er jo det helt supert!
Tante Brun Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Ho-ho-hoooo!!!!! Vi har fått time 15. og det blir så spennende!! = D Dette betyr kanskje at vi kan ha et lite frø i magen til jul begge to ; ) Kjære vene, nå ble jeg litt sjelven..... Lykke, lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå