Gå til innhold

Ja da var tvillingvognen kjøpt og betalt....

Lykkelig mamma til 3

Anbefalte innlegg

Vet at det enda er lenge til nurkene våres skal/bør melde sin ankomst, siden jeg ikke har termin før i januar. Men vognen til dem ble kjøpt i dag. Fikk den på tilbud, og da slo vi bare til. I tillegg vil jeg ikke ha 2010 modellen for den er så stor og klumpete. Og i tillegg er den mye dyrere.....

Så nå kan vi krysse av det på listen over ting som tvillingene må ha=)

Fortsetter under...

Vi har også bestilt vogn, selv om tvillingene ikke kommer før i desember. Og godt er det, for leveringstiden kunne visstnok være 6-8 uker...

Hva endte dere opp med? Vi har kjøpt en Emmaljunga Twin City Cross.

Vogn + 2 bager + 2 bilseter + stelleveske og regntrekk til kr 10.000 (kjøpt i Sverige). Synes det var en grei pris :-)

Vi endte opp med ei Tetonia sports-tvillingvogn med fottrekk. Den har svingbare hjul framme som også kan låses fast. I tillegg har den store hjul, noe som er en fordel når man bor i nord-norge hvor det kan være mye sny. Fikk avslag på 1500 kr siden de nettopp hadde kjørt en kampanje på det merke, og de ville at vi skulle bli fornøyd. Har ikke kjøpt stoler og voksepose enda, må liksom dele det på flere lønninger..... Men skal ha det også. Orker ikke kjøpe stelleveske denne gangen, trur jeg heller skal bruke noen av de veskene eller sekkene jeg har fra før.

Må bare spør jeg, hvis noen har peiling. Har funnet en vogn på finn, emmaljunga med stor dypbag pluss sportsvogndel og klarer ikke å finne den på emmaljunga sine sider.. Har en slik type litt gammeldags vogn gått helt ut av produksjon? Denne var en 2007 modell...

Aah kjedelig!!!!! Syns de ser så gode ut! Syns de sportsvognene med bare noen softbagger i sportsdelen, evt. de med to vanlige bager på ser så ukoselige ut! Sorry til alle utenom meg som har slike da, men det er bare min mening.. Er litt gammeldags av meg jeg tror jeg..

Annonse

Vi kom over et veldig bra tilbud ved en tilfeldighet. En ny butikk i Åsane i Bergen (tror den heter Cooshie eller noe sånt...?) hadde ved en feiltagelse fått inn 24 tvillingvogner istedenfor vanlige i forbindelse med oppstart av butikken. Derfor hadde de satt prisene kraftig ned på tvillingvognene fra Troll. Jeg syns de var veldig fine - 4 hjul der de to foran er 360 g svingende, løse hardbagger og løse sportsvogndeler. Baggene var en del større enn f.eks OHT sine. Likevel er vognen bare 79 cm bred slik at den går inn de fleste dører, og den blir ganske liten sammenlagt. Det var vognposer med, og trekk til sportsvognene, samt stellebag og regntrekk. Alt dette for bare 6990. De var nedsatt fra ca 11000. I tillegg kjøpte vi to bilstoler m adapter, som dermed kan settes fast på vognbasen. Det kom på 1990. Vi tror vi har gjort et supert kjøp, og gleder oss til å ta vognen i bruk i desember/januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...