uma Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg er 10 + 4 og er litt mindre kvalm enn før. Har fremdeles ømme pupper og er "litt kvalm", har feks IKKE lyst på kaffe etc. Tenker selvfølgelig på alt jeg hører om at symptomene forsvinner hvis fosteret dør... Skal på UL uke 12 neste fredag. Noen andre??
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Det er helt normalt. Det gjorde det i hvertfall hos meg forrige svangerskap. Så kommer det noen uker der du verken har mage eller symptomer, og du begynner å tro du har innbilt deg hele greia :-) Men SÅ kommer magen, og etterhvert litt spark også :-) Lykke til, og vær glad kvalmen forsvinner. Jeg er i uke 5 og kjenner det kommer snikende såvidt allerede. Gleder meg ikke til den biten nei :-(
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Jaaaaaa! :-)) d e jo NU du ska kunne kose dæ!!
småen og smulan Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Har det akkurat som deg! Er 11+1 i dag og har ikke hatt noe særlig symptomer i det hele tatt de siste to dagene. Før det har jeg vært kvalm i større og mindre grad siden like etter at jeg fant ut at jeg var gravid. På en måte er jeg kjempeglad for å slippe følelsen av å måtte kaste opp hele tiden, og ikke ha så ømme bryster, men samtidig blir man jo til tider helstressa over at man plutselig ikke merker noen ting. Det var nok sånn i forrige svangerskap også, men da var jeg faktisk ikke så "dum" at jeg var inne på BiM før i 2. trimester...får vel skylde meg selv. Skal ikke på ul før den ordinære i uke 18, men skal ta en tur til legen eller jordmor for å høre hjertelyden om et par uker. Får nok bare smøre meg med tålmodighet frem til det :-) Lykke til uma; vi er nok begge fortsatt like gravide :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå