Lille diamant Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Ville bare si takk for denne gangen. Skulle egentlig gått over til 2.tri snart, men det gikk ikke så bra denne gangen dessverre. Så vi snakkes jenter, masse lykke til i svangerskapet til dere alle her inne! klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Hei Lille diamant!! Så utroolig trist å høre!! Fikk helt gåsehud da jeg leste den andre tråden din Ønsker deg og mannen din masse lykke til videre i prøvingen! Du kan trøste deg med at du kan bli gravid. Håper det ikke tar mange pp'ene før det klaffer igjen! *stor trøsteklem fra meg*
Mamma til*2 jenter* Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si...Men en ting skal du vite... OM du nå slutter å blø å føler deg klar igjen så prøv igjen med en gang!! Du er utrolig fruktbar rett etter en SA/MA så ikke vent for lenge:) Det fins sikkert en grunn til at spiren sluttet å gro å vokse..om det er din første gang kan det være at kroppen din ikke var helt klar..jeg mistet også min 1 gang men da mye tidligere...Emryoet kan ha vært noe feil på,vært syk eller at det kun har vært en fosterhinne uten noe foster i... Mye som kan ha skjedd..men det er ikke din feil...det er naturens gang! Av og til går det galt 1 graviditet men prøv for all del igjen.... Håper dere prater mye sammen...vet det er grusomt å at du sikkert gråter mye nå...men hormonene tar litt overhånd desse dagene... Men bruk tiden til å gråte,prate å ikke minst si farvell...
Cupcake! Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Veldig trist å høre Lille Diamant Håper det etter forholdene går bra med dere begge. Og at du kommer tilbake snart. Lykke til videre
Lille diamant Skrevet 13. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2009 Takk for de trøstende ordene. Det kommer nok til å gå litt tid før dette synker inn..men føler vi klarer å snakke om det, og sette ord på følelsene som kommer. Det ene øyeblikket har jeg lyst å gråte og i det neste så tenker jeg fremover. Så det kommer nok til å gå fint etterhvert. Håper vi prates igjen her inne om en stund, tror nok jeg kommer til å kikke innom av og til..må jo følge med på dere andre Lykke til videre alle sammen
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Hei vennen min. Har skrevet til deg på den andre tråden din. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå