katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 INGEN rester etter ma for akkurat 3 uker siden. Så da var eggløsningstesten riktig da den viste el. lørdag. Så venter spent på om jeg vil få tr den 22august. Var 13+5 da jeg mistet, så nå håper jeg på ny spire som vil sitte i 9 mnd
Carasnella Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Krysser fingrene for deg! Hadde selv en ma i fjor høst og den reka satt på andre forsøk. Nå 9 mnd etterpå er jeg fortsatt ikke gravid:( Var et slag i trynet når termindato kom og jeg ikke engang var gravid på nytt:(
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Så bra og høre:) Da er du liksom på sporet igjen, håper også du sitter der med en positiv test om ikke så lenge:) Lykke til:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2009 Det håper jeg og, men jeg håper inderlig at dere og får det til. Kan godt være jeg og må gå lenge,men har iallefall fått eggløsning og litt håp igjen. Masse lykke til til dere andre også. Vi krysser fingre og tær.
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 hei katta! jeg var på 1. trimester med deg... jeg oppererte for ex-u for 5 uker siden. var 9uker på vei... får litt rar følelse i kroppen når jeg ser at det er flere som var på samme vei som meg det gikk feil for,.. håper du har det greit =) så utrolig deilig følelse når el nermer seg og en vet at en har grønt lys til å prøve igjenn... jeg har akkurat avsluttet dobbel pergokur nå, og venter el til uka en gang=) gleeeder meg=) håper veldig spiren sitter hos deg denne gangen! og at den holder seg godt fast;) lykke til!!!!!!!! mange gode tanker og ønsker fra meg til deg =D
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2009 Hei loyse. Husker deg. Huff ikke gøy å oppleve slike ting. Heldigvis går det bedre for hver dag, og når man kan prøve igjen blir alt så mye lysere. Håper spiren din sitter raskt. Varme tanker og ønsker til deg. Håper det går litt bedre med deg og.
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 katta=) her går det mye bedre. vi var "heldig" med tidspunktet vi. det skjedde bare en uke før vi skulle ha en mnd ferie. så vi pakket og reiste vekk fra alt og alle i 4 uker. fikk sørget og prate ut om alle følelser og sp vi satt igjenn med. det var godt for oss. jeg og min mann står enda sterkere ilag etter dette. vi har verdt ilag i snart 9 år nå og trodde vi var godt grodd sammen, men dette har tatt oss til helt nye høyder;) det er ganske deilig. og vi er nå sikker på at dette skal vi få til! venter el til uka ja, så nå har vi planlagt di mest romantiske dagene=) jeg håper så inderlig at det ordner seg for deg og din! det er ganske utrolig hvor sterkt man føler for sine medsøstre sell om man aldrig har møtt dem eller noe. det er kjempegodt og ha BIM. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2009 Akkurat likt med oss. Han hadde og ferie og vi satt og drakk mye god vin og fikk prata ut i mange dager. Førte oss mye nærmere hverandre. Hadde og en romantisk helg alene i helga på tur. Hadde eggløsning og da kniiis. Så får se om den sitter selv om jeg tviler sterkt på det, men vi har jo håpet. Er og veldig glad for bim og alle menneskene her inne. Lykke til. klem
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 hei:-) jeg har aldri opplevd en ma,men vil ønske dere lykke til og jeg krysser fingrene for dere:-) håper dere sitter med en positiv test snart og at spira holder seg der i 9mnd:-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2009 Tusen takk nanna 32. Lykke til til deg også.
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 13. august 2009 #11 Skrevet 13. august 2009 takk:-)ikm på søndag så det blir spennende:-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 13. august 2009 så spennende. kan snart begynne å teste da! jeg skal ha ikm neste lørdag hvis d stemmer med eggløsningstesten. Så venter i spenning. Lykke til. Gi beskjed når du har testa.
07&10&13? Skrevet 13. august 2009 #14 Skrevet 13. august 2009 Så spennende!! Heier på deg, og håper spiren sitter denne gangen Er ganske sikker på at jeg hadde EL på Søndag/Mandag jeg. for hadde akkurat samme tegnene på forhånd, og nå noen dager etter er jeg sånn støl i magen og litt oppblåst sånn som jeg ALLTID var rundt EL før jeg var gravid sist... Så håper så veldig... Blir spennende å se, kanskje vi begge flyr rett inn igjen på 1. trim. Krysserfingrene for oss, og håper å høre fra deg om hvordan det går!
J -76 Skrevet 13. august 2009 #15 Skrevet 13. august 2009 Så fantastisk! Da har kroppen din kommet tidlig i rute og det er et godt tegn, lykke lykke til! Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. august 2009 Forfatter #16 Skrevet 13. august 2009 Kjempemasse lykke til med dere 2 også. Vi heier hvarandre inn. klem
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 13. august 2009 #17 Skrevet 13. august 2009 heia heia! ønsker oss alle kjempelykketil!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå