Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 kan en test hos lege vise et bedre resultat enn det en hjemme test gjør. tatt en test hjemme og den viser en svak svak strek. veldig usikker på om jeg skal tro på testen. kan en blodprøve også vise et bedre resultat?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Blodprøve gir sikkert resultat, men vanligvis tar de kun en urinprøve på legekontor for å sjekke om du er gravid. Og de prøvene er de samme som man får kjøpt på apoteket. Men om du absolutt vil ha en blodprøve kan du snakke med fastlegen.
anibe Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Har de apparat til testen hos legen, er svaret lettere og tolke men de er like sikre som regel. Blodprøve tar et par dager før du får svar, da er det like greit og ta en ny test hjemme om et par dager...er den positiv, vil streken fort bli tydeligere.
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 HI her. har fortsatt ikm. brystene er ømme.......skal kjøpe en ny test igjen imorgen og se . og evt snakke med legen til fredag.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 En strek er e strek.Jeg hadde også e svak strek,tok blodprøve hos lege "for sikkerhetsskyld",mn eg va gravid.. Så de sier at en strek er e strek.. Uansett svak og sterk... Så jeg sier gratulerer med spiren:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 da tok jeg en ny test igår kveld og den viste tydelig to streker selv om den ene var litt svak. så idag skal jeg ringe legen. uff har ikke helt gått opp for meg. kjipt hvis bl.pr viser noe annet........kan de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå