Gå til innhold

Kjøpe emmaljunga city cross i Sverige eller Norge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte Emm. Scooter på Kattis Babyshop i Strømstad for ca 3 uker siden. Den koster 1500 Sv.kr. Vet ikke hva kursen ligger på, men det er uansett billigere enn Norske.

Et lite tips om du skal ha deg vogn der, er å ringe på forhånd å høre om de har den inne, og i den fargen du vil ha. Det var såvidt vi fikk den i svart, da noen som hadde lagt den av ringte og ville ha den i en annen farge... (Flaks for oss.) :D Det er veldig stor etterspørsel på vognene der. Hun sa det at vognene forsvant så fort som de var komt inn, og hun hadde allerede solgt mesteparten av vognene som kom inn på NESE leveranse. Og det var i August/September mnd!

www.kattisbabyshop.se

Undersøkte priser for en emmaljunga city cross duokombi i Sverige/Norge i dag (Kattis babyshop strømstad versus Rudo i Norge)

7190 NOK i Norge, 6536 NOK i Sverige (kursen er 0,85 i dag). Mao ca 700 kroner å spare. I Sverige er det inkl. stelleveske men det har jeg fra før. tror kanskje jeg dropper turen. Kjekt å ha kjøpt den i Norge ved eventuelle reklamasjoner bla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...