Gå til innhold

Idag skulle jeg ha hatt termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag skulle jeg ha hatt termin med den lille jeg mistet.

Allting var så perfekt når jeg ble gravid. Akkurat flyttet inn i nytt stort rekkehus, perfekt alder for guttungen til å bli storebror, perfekt termin i henhold til barnehagestart neste år.

Så kom sjokket....

Var 10+0 og ble sendt på UL fordi jeg hadde begynt å blø. Den hadde være død i 4-5 uker. Hjertet hadde mest sannsynlig aldri begynt å slå.

En god stund etter på la jeg skylden på meg selv, jeg burde ha merket noe tidligere.

Ting går mye bedre nå. Håper bare en ny spire snart finner bolig i min mage.

Så, kjære deg vi mistet, vi tenker fremdeles på deg.

Og kjære deg som forhåpentligvis kommer, du vil få to forelder som har mye kjærlighet å gi, og en fantastisk storebror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en god klem! Jeg hadde opprinnelig termindato i forrige uke :-(

Skrevet

Takk, og stor klem til deg også.

Skrevet

En stor klem til deg. Vet nøyaktig hvordan det kjennes. Ta godt vare på deg selv idag.

Skrevet

En stoooooooooor stor trøsteklem oversendes:)

Synd det er flere av oss som er i denne samme båten, men da er jeg sikker på at vi komme ri samme graviditetsbåt om ikke for elnge:)

Klem fra

Skrevet

føler med dere...mistet for 3,5 år siden....

var 10 uker på vei.

utrolig trist!! hver dag ofrer jeg en tanke å lurer på hvordan alt ville hvert om jeg hadde fått baby da....

men håper på ny snart:D

Skrevet

klemklem.

Skulle hatt en i juni jeg.

Skrevet

Varm klem til deg i dag!! *tårer i øynene*

Skrevet

Å, jeg føler så veldig med deg. Jeg mistet for to år siden, og hadde egentlig termin 25. juni. Det er en dato som aldri blir det samme igjen. Men man kan ikke gjøre noe annet enn å gå videre, og heller se på de positivie tingene man har i livet, noe det virker som om du gjør.

Sender deg madde varme tanker. Lykke til videre.

Skrevet

Sender en godklem. Desverre så er vi mange som har mistet ett lite barn, men de vil alltid leve videre i våre hjerter....

Kanskje på denne tiden til neste år så har du en liten en:)

Skrevet

Tusen takk for alle klemmene, jenter.

Dere er så utrolig gode alle sammen, blir helt rørt, jeg.

Skrevet

Uff, så trist lesning.. Verden er jammen ikke rettferdig :-(

Håper virkelig spiren sitter snart!

Håper du får en flott helg :-) Klemmer

Skrevet

Jeg skulle hatt termin i april, men det ble en MA i uke 9 i stedet i fjor høst. Men jeg fikk nå først se et lite hjerte slå i uke 7 jeg da, hvor alt så strålende ut. Men så ombestemte lillen seg og ville ikke leve lenger, så ved neste ultralyd så var det ingen hjerteslag lenger:(

Siden har vi prøvd og prøvd, men resultatet har latt vente på seg.

Synes vi fortjener et nytt lite frø jeg!

Skrevet

Heisan.

Ja,er det ikke for jævlig. Er i samme situasjon som deg. Akkurat likt,untenom termindato. Synes det er urettferdig. Trøste,trøste:) Vi hadde prøvd i 15 mnd før spira satt,men nei det ble jo dessv ikke slik. Men vær snill og ikke skyld på deg selv,selv om det ikke er like lett. jeg gjorde også det. Vi prøver vel fortsatt her . Er nå 2 mnd siden utskrapningen. denne gangen gikk jeg en uke over IKM,men TR er trofast hu;)

Ønsker dere masse lykke til. Før du vet ordet av det så sitter spiren.

Varme tanker sender jeg deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...