Junibølle Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Blir så frustrert!! Forrige perioden min varte i over 5 uker før TR kom. Nå ville jeg forsikre meg om at jeg har EL, og begynte derfor å teste. Og nå kom TR akkurat når den skulle i forhold til lengden på syklusen, men det er jo bare 9-10 dager siden jeg hadde EL!!!! Blir så lei meg og frustrert av at det hele tiden skal dukke opp nye vanskeligheter. Må vel bestille meg en time til legen:(
*shehasmyheart* Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Huff da:( Skikkelig kjip start på dagen! Jeg skjønner deg så godt. Vært der selv. Er så frustrerende når syklusen tuller! Blir så lei. Trøsten herfra er at det gjerne ordner seg igjen. Men jeg bestilte legetime ja, som du nevner. Like greit å få sjekket opp. Det føles greiere etterpå. Vet ikke hvorfor det skjer sånn av og til. Men sender en trøste-klem, og ønsker deg lykke til. Ønsker deg også en fin dag...selv om det sikkert er litt vanskelig nå... God klem!
Junibølle Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 Tusen takk for det! Klemmen varmet:) Bestilte meg legetime i dag, men kunne ikke få noe før 1.august! Også må vel legen henvise videre til gyn... Føler dette kommer til å ta aaalt for lang tid. Har jeg for kort lutealfase, slik som det virker, må jeg vel starte med hormoner. Tror det er det som er problemet, for 7 dager etter EL steg tempen kraftig, puppene ble såre på en måte jeg aldri har kjent før, og jeg fikk masse vannaktig utflod. Tok en eggløsningstest da bare for å se, og da var det en svak strek der. Dagen etter forsvant alt, og testen var igjen blek. To dager etter kom mensen med sykt intense menssmerter. Tror kanskje jeg ble gravid, men så kommer det bare ut fordi kroppen begynner å forberede mensen for tidlig.... FRUSTRERT! Sorry. Må bare få ut litt... Ordent det seg for deg av seg selv? Hadde du plutselig normal lengde på syklusen igjen? Kan legen sjekke dette? Håper det går bedre for deg nå
*shehasmyheart* Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Hei igjen:) Orden på syklusen her igjen:)Jeg gikk til privat gynekolog. Orket ikke vente. I mitt tilfelle var det noen cyster på eggstokken som "kludret" det litt til for meg. Når bare de forsvant, ble syklusen normal igjen. Det føltes godt! Var skikkelig frustret når det holdt på Skjedd mye etter det som du sikkert ser/skjønner. Men vi prøver igjen, og håper at det skal gå bra! Fikk du time 1 september?
Junibølle Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Så bra at alt ordnet seg for deg. Forsvant cystene helt av seg selv, eller måtte du ha behandling for det? Har lurt litt på om jeg har cycter, for jeg har så innmari vondt når jeg har eggløsning! Fikk time 31.august, så det er bare to uker til. Får håpe jeg komme noe videre da. Hvor lenge har du vært prøver nå?
*shehasmyheart* Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Hei hei:) Cystene forsvant av seg selv. Det er vist ganske vanlig. Mange som har cyster uten at de vet om det, eller merker noe til at de sprekker. Helt ufarlig. Ihvertfall de jeg hadde da. De jeg hadde for et par år siden, merket jeg ikke noe til. Annet enn at de tullet med syklusen da:( Den jeg hadde nå sist, var litt vond. Gyn så at den hadde sprekt når jeg var der. Var litt veske der vist. Håper du får hjelp og svar under legetimen din:) Jeg har en datter på 3 år:) Har hatt en sa, en bo. Og nå i april mistet vi vår lille jente i uke 27+1. Helt forferdelig. Vi er ikke helt oppegående her enda. Men vi prøver en gang til. Ingen grunn til noe annet sider legene. Så vi har vel prøvd siden juni:) Denne gang da. Men blir jo faktisk 2 år! Uten at det har gått bra:( Men, jeg gir ikke opp!!! Men dette skulle ikke gjelde meg. Noen ganger kommer bare alt. Beklager. Ønsker deg masse lykke til!!! Håper å høre hvordan det går videre med deg:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå