Gå til innhold

Hvordan paraplytrille anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På besøk fra "småtroll 0-1" og tenkte at dere har litt mer erfaring:-)

Hvilke trille har dere og er du fornøyd?

Trenger tips og råd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på hvilken trille som er god og hva en må regne med i pris.

Skrevet

Det vil jeg også vite!

Jeg har kjøpt Carena Lieback Lux og er ekstremt misfornøyd. Vogna kostet 1000kr (ja, jeg vet man får den billigere på BarnasHus) og virket god de første dagene. Etter det begynte hjulene å bli trege; nesten umulig å svinge. Vogna kan ikke kjøres med en hånd, noe som virkelig er irriterende! I tillegg er den såpass "lav" at en person over 175cm konstant sparker i hjulene. Deler på vogna løsner hver gang jeg legger den sammen og generelt virker hele vogna vindskjev og lite brukervennlig. Jeg tok dette opp med butikken (Gerd Martinsen i Drammen), samtidig som jeg poengterte at jeg visste at generell misnøye ikke er en reklamasjonsgrunn. Jeg ville bare gi de en tilbakemelding. Det sure svaret jeg fikk var at dette tross alt var en paraplytrille og at jeg ikke kunne forvente meg mer. Dessuten var trilla en bestselger og de mente jeg tok feil og var storforlangende.

I tillegg har den en vektgrense på 15 kg. Dette så jeg først i ettertid og ble litt sur siden damene i butikken forsikret meg om at trilla kunne brukes til vesla var 3 år, noe jeg nå betviler siden hun er 1,5år og veier 14kg....

Men for all del; den er lett, enkel å legge sammen og tar liten plass. Men det er vel det eneste som er possitivt.

Styr unna!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...