LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 hei=) jeg har nettop tatt mine sissie piller med pergo... går dobbel dose... det er første gang vi prøver dette og jeg lurte litt på bivirkninger?? jeg har kjent en del til de... jeg er kvalmen og uggen i magen, og har varmetokter så det holder! og så var det dette med humøret da;) jeg griner så jeg må nesten ha badehonklet klar på innerlomma! hehe. er det noen som har erfaringer?? jeg har lest litt og fått intrykk av at bivirkninger kommer litt utover månden som regel... betyr det at jeg kommer til og bli "verre"?? veldig nygerrig på hva jeg har i vente! =)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Har ikke noe sånn helt klart svar til deg, jeg er min første pergo denne mnd. Har en enkel kur og tok min siste tbl. i dag. Har ikke hatt så mange bivirkninger ennå, merket litt til de hetetoktene:) Men det er et forum her inne som heter slitere, der er det en del herlige pergodamer og snakke med:) Kom inn dit og les, del dine erfaringer og hør på andre sine:) Den beste "bivirkningen" jeg håper på, er et befruktet egg om ikke for lenge:) Lykke til videre:)
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 tusen takk for svar =) jeg skal ta en tur innom... er så nytt og spennende dette her. håper virkelig pergo er tingen og satse på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå