Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd siden mars, har hatt mensen tre ganger siden da, blir så lenge å vente når syklusene er så lange, og vanskelig å treffe på eggløsning.

Beklager sytingen, spesielt til dere som virkelig plages. Vet det er mange som har det mye værre en meg.

Håper virkelig det skjer ting snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Skjønner hvordan du har det! Like lei jeg også, og jeg har ikke engang holdt på så lenge! Utålmodig som bare det kjenner jeg! Har prøvd i 2 mnd cirka, da sluttet jeg på minipillen. Har bare hatt mens en gang, og nå er jeg 4 uker over ikm.. Men ingen positive tester enda! Har så store håp for hver test hver gang, men neeeeida!

Håper vi klarer å slå til snart begge to :-))

Skrevet

Godt å høre at det er flere som er utålmodig. Vet jo det kan ta en stund å bli gravid, men det føles som en evighet mellom hver gang man i det hele tatt kan håpe! Startet min 4.pp i dag, og er utrolig utålmodig! Blir jo 1 mnd nå til neste gang jeg kan ha noe håp om å være gravid igjen. Er jo så syyyykt lenge å vente til... Blir sikkert mye lenger enn det også, for jeg fikk TR bare 9 dager etter EL nå, så da må jeg jo bestille time til lege, og det tar jo 1 mnd. Også må legen bestille time hos gyn, som tar en mnd... også må jeg sikkert vente til neste oppstart av pp slik at jeg kan starte på hormoner for å få den jækla lutealfasen på plass... Har mest lyst til å hyle høyt!!!!

Skrevet

Offf.... Er så lite tålmodig som det kan gå ann å være!! Kunne ønsket jeg kunne fått positiv test snart! Veldig kjedelig å vente, når en har bestemt seg for å prøve etter laaang tid med diskusjoner frem og tilbake for om en skal prøve eller ikke. Men men, må vel bare la være å stresse. Selv om det er lettere sagt enn gjort :-p

Skrevet

heeeelt enig :)

dette røyner på kropp og sjel!

all respekt til jentene som har

spes. hensyn og ta ifh til prøveperiodene! (pco,pcos ol)

jeg er ikke en særlig tolmodig jente i utgangspunktet!!

tror ikke det hjelper at jeg sitter her inne i tide og utide...

blir jo bare verre...klarer ikke sette det til side et øyeblikk!

lykke til alle :)

Skrevet

godt å se at det er flere her som er utomodige;)

at det ikke bare er meg som vil så gjerne ha NÅ med en gang;)

men jeg plages m pco:S:(

lykke til alle sammen:D

Skrevet

Er da lov å klage litt, jeg gjør jo ikke noe annet!!! ;)

Lykke til med prøvingen:)

Skrevet

Jeg holder på å gå baserk, det går på psyken laus ;)

må faktisk begrense tiden her inne, i perioder har jeg sjekket 'bligravid' chaten her hver 10. min, blir ikke mer gravid av det ;(

nå venter jeg på TR, er premenstruell, grinelei av negativ g-prøve, vondt i eggstokkene, fett hår, ser ut som jeg er gravid - men bare oppblåst og ekkel i magen.

*snufs*

Skrevet

Enig!

Har begrenset tiden her inne ganske mye faktisk, har tenkt litt mindre på prøvingen og begynt å slappe av.

Jeg aner ikke hvor mange graviditetstester jeg har tatt i løpet av prøveperiodene, men det er mange.

Men nå er det faktisk veldig lenge siden sist :) Skal vente til ikm tenkte jeg (hæla i taket). Klarer jeg det da? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...