LiLu:) Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Har prøvd siden mars, har hatt mensen tre ganger siden da, blir så lenge å vente når syklusene er så lange, og vanskelig å treffe på eggløsning. Beklager sytingen, spesielt til dere som virkelig plages. Vet det er mange som har det mye værre en meg. Håper virkelig det skjer ting snart
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Hei! Skjønner hvordan du har det! Like lei jeg også, og jeg har ikke engang holdt på så lenge! Utålmodig som bare det kjenner jeg! Har prøvd i 2 mnd cirka, da sluttet jeg på minipillen. Har bare hatt mens en gang, og nå er jeg 4 uker over ikm.. Men ingen positive tester enda! Har så store håp for hver test hver gang, men neeeeida! Håper vi klarer å slå til snart begge to :-))
Junibølle Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Godt å høre at det er flere som er utålmodig. Vet jo det kan ta en stund å bli gravid, men det føles som en evighet mellom hver gang man i det hele tatt kan håpe! Startet min 4.pp i dag, og er utrolig utålmodig! Blir jo 1 mnd nå til neste gang jeg kan ha noe håp om å være gravid igjen. Er jo så syyyykt lenge å vente til... Blir sikkert mye lenger enn det også, for jeg fikk TR bare 9 dager etter EL nå, så da må jeg jo bestille time til lege, og det tar jo 1 mnd. Også må legen bestille time hos gyn, som tar en mnd... også må jeg sikkert vente til neste oppstart av pp slik at jeg kan starte på hormoner for å få den jækla lutealfasen på plass... Har mest lyst til å hyle høyt!!!!
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Offf.... Er så lite tålmodig som det kan gå ann å være!! Kunne ønsket jeg kunne fått positiv test snart! Veldig kjedelig å vente, når en har bestemt seg for å prøve etter laaang tid med diskusjoner frem og tilbake for om en skal prøve eller ikke. Men men, må vel bare la være å stresse. Selv om det er lettere sagt enn gjort :-p
pagoda m/ny spire Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 heeeelt enig dette røyner på kropp og sjel! all respekt til jentene som har spes. hensyn og ta ifh til prøveperiodene! (pco,pcos ol) jeg er ikke en særlig tolmodig jente i utgangspunktet!! tror ikke det hjelper at jeg sitter her inne i tide og utide... blir jo bare verre...klarer ikke sette det til side et øyeblikk! lykke til alle
Ainahel1 Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 godt å se at det er flere her som er utomodige;) at det ikke bare er meg som vil så gjerne ha NÅ med en gang;) men jeg plages m pco:S:( lykke til alle sammen:D
Carasnella Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Er da lov å klage litt, jeg gjør jo ikke noe annet!!! Lykke til med prøvingen:)
ღ askepott ღ Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Jeg holder på å gå baserk, det går på psyken laus må faktisk begrense tiden her inne, i perioder har jeg sjekket 'bligravid' chaten her hver 10. min, blir ikke mer gravid av det ;( nå venter jeg på TR, er premenstruell, grinelei av negativ g-prøve, vondt i eggstokkene, fett hår, ser ut som jeg er gravid - men bare oppblåst og ekkel i magen. *snufs*
LiLu:) Skrevet 13. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2009 Enig! Har begrenset tiden her inne ganske mye faktisk, har tenkt litt mindre på prøvingen og begynt å slappe av. Jeg aner ikke hvor mange graviditetstester jeg har tatt i løpet av prøveperiodene, men det er mange. Men nå er det faktisk veldig lenge siden sist Skal vente til ikm tenkte jeg (hæla i taket). Klarer jeg det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå