Gå til innhold

hva skjer? IKM 29. juli ingen TR og negativ test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg holder på å bli sprø.

hadde IKM onsdag 29. juli. har fortsatt ikke fått mensen. er kvalm, ømme pupper og tidvis vondt i magen. har testet flere ganger, men bare negativ.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikm 20.juli her, neg tester, ingen TR... Hva skjer egentlig??

Puppene vokser en god del (ikke ømme, men mørkere brystvorte), trøtt, hetetokter, murringer... skjønner ingenting jeg!

Skrevet

IKM 9.aug, altså 4 dager på overtid...ingen TR, men heller ingen positive tester!!! blir gal!! har brukt utallige kroner på tester, uten hell...

Tror TR kommer lurende neste PP eller noe sånt...jeg tror ikke jeg er så heldig at jeg får positiv test, men krysser fingrene for det...

Hvordan har deres sykluser vært tidligere?

Min syklus har ALLTID vært på 28 dager...

Skrevet

Kan være at dere ikke skille ut nok hcg i urinen..

Ta en tur til legen og få tatt en blodprøve, kanskje dere er heldige og er gravide?! :) Uansett skal man vel ta en tur til legen hvis TR ikke dukker opp etter en stund fra da den egentlig skal..

Har ei venninne som både urintester og blodprøver var negative, men det viste seg at hun var gravid.. Men tragiskt nok mistet hun, så hun prøver fortsatt..

Lykke til, og jeg krysser fingrene for dere!

Skrevet

Beklagelig nok er det ikke alltid kroppen fungerer som en klokke.. Enten får dere mensen, eller så kanskje dere er gravide?

Man har jo i grunn bare to valg; vente å se (som jeg ville gjort) eller ta en tur til legen... Men hadde ikke gått dit hvis mensen var forsinket med noen dager bare. Men det er nå meg da.

Skrevet

Har vært hos lege, tatt blodprøver med usikker på om hun testet graviditet da. Siden hun ikke nevnte det, men alle andre prøver så fine ut. Jeg tror at det er kroppen som kommer seg etter at jeg sluttet med minipillen for noen mnd siden, men merkelig likevel at ikke TR kommer når jeg er 4 uker over,...

Syklusen har jo egentlig alltid vært grei, og på rundt 1 mnd... Får bare fortsette prøvingen og så skal jeg prøve å la være å teste før på leeeeenge ;) Så kanskje jeg har større sjanse for å få TO streker, på neste test :)

Skrevet

Jeg hadde IKM tirsdag 11. august. Negativ test i dag. Vet ikke om kanskje tablettene jeg tok for å utsette mensen i ferien kan ha forstyrret syklusen.?

Venter i spenning. Har bestilt flere tester over nettet i dag. Mye billigere enn på apoteket. Jeg ønsker så veldig en liten spire nå sammen med min nye kjæreste. Det er første pp, så jeg får vel kanskje smøre meg med tålmodighet..... Jeg er straks 42 år og vet jo ikke om jeg fortsatt blir gravid ved første forsøk - 10 år siden sist...

Skrevet

Skal vi lage en frustrertklubb?? ;o)

Jeg har denne pp hatt min andre runde med pergo, forrige pp var jeg tre dager forsinket, men da kom da tanta. Nå hadde jeg IKM den 8 august, og trodde jeg fikk mens på onsdag, men det kom en liten dråpe med brunt blod i trusa. I går var det bittelitt brunt på papiret da jeg tørka meg, thats it!!

I går kveld kom det ut en hel masse blankt slim, så akkurat ut som eggløsning, kunne strekkes. Negativ test i dag...

Man kan da ikke ha 1/2 ml mens!?! Vet man kan bli litt forskjøvet av pergo, men ei uke?? Og jeg pleier aldri å ha slik brun utflod før mens, det har jeg noen ganger helt på slutten av en blødning. Skulle tatt det for å være en mens bare det hadde vært litt mengde på det, men det var jo bortimot usynlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...