Gå til innhold

Okei jenter. Dagens iq-spørsmål. (ikke le!! hehe..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på leit etter sexy undertøy som jeg skal gå med i helgen når jeg skal på fest med kjæresten min. Og jeg endte opp med å kjøpe en truse med sånne "henge-strømpe-greier-på"... Jeg har ALDRI brukt noe sånn før....kun kjedelige vanlige truser og strømpebukser.

Og no kommer spørsmålet mitt, hehe... Jeg leitet etter strømper etterpå, og endte opp med noen sånne stay-ups. Oooog..skulle feste de på "strø,pe-greie-feste-greiene" som hang på trusen. MEN....ingen ting på stay-upsene å henge dem fast med???

Så slo det meg, aha, stay ups skal ikke festes, fordi de henger jo opp av seg selv. (liksom...men de faller jo alltid ned...) Hvilke strømper skal man feste med strømpe-greie-holder som henger på trusen da?

hjeeeelp...føler meg passe dum no, haha, bra eg fant ut å prøve dette på i kveld, sånn at eg kan anskaffe riktig type strømer. For butikken hadde kun ankel-strømper, kne-strømper, strlmpebukser og stayups. Jepp.

???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihihi!

Som om jeg skulle forklart "henge-strømpe-greier-på" selv... Ville nok forklart det helt likens...hihi:)

Men er det ikke sånner klips-greier på truse-greiene da?! Som bare er å klipse fast i strømpene?!

For er det ikke det så aner jeg ikke hvordan du skal feste de.

Skrevet

joda, er sånne klips. men ingen hull eller annet på strømpene å ta dem gjennom i liksom. Blond og lost i strømpe og undertøysverden...hahaha.

Kanskje eg skal tre på meg sloggy og la mote longs i stedet. :(

HI

Skrevet

stikk innom en undertøys butikk og spør etter strømper som passer i strømpeholder :)

er ikke så lett å finne på hm, lindex osv, men det skal nok gå bra hvis du leter litt :)

Skrevet

Nei kjære vene! ikke sloggy...

Fest klipsgreiene du uten hull, har du prøvd?!

Du kan ikke dra på fest med sloggy og føle deg sexy.

Sloggy er for ALENE-kvelder hjemme på sofaen....

Skrevet

Du har kjøpt deg truser med strømpeholder? De knipser du på vanlige strømper.

Hvis du googler strømpeholder så kan du se hvordan det ser ut og sikkert finne ut hvordan du gjør det. ;-)

Skrevet

ja, prøvd å feste uten hull, men det gikk ikke.

Nei ikke sloggy, det var en spøk, hehe

hi

Skrevet

jammen HVA er vanlige stømper??

De hadde kun ankel, kne, stay ups og vanlige strømpebukser. :(

På stay ups ene gikk det ikke.

Skrevet

Det går ann å feste klipsen på strømper uten hull. Men kan være litt vanskelig.

Er det sånn gummigreie øverst på strømpene? Ta den runde delen på hofteholderen på innsiden av strømpene og den runde delen med hull som den knotten skal være inni på andre siden. Dra oppover og dytt alt du kan. Da skal den feste seg

Litt klønette forklart, men du får prøve å se om du klarer det ;-)

Skrevet

det er nesten umulig å finne gammeldagse strømper uten gummi (stay-ups) nå til dags..., men noen har... er du heldig finner du det på lindex i allefall (de hadde i fjor)

men du kan bruke satyupsene i hofteholder også.

måten det gjøres på:

åpne klipsen og legg strømpa inni.

så presser du "knappen" på klipsen tilbake på plass slik at strømpa ligger imellom delene på klipsen.

når du nå har dem på deg, vil de strammes og holde seg lukket med strømpa låst fast i klipsen.

håper det var forståelig?)

IKKE lag hull i strømpene, det skal ikke være hull i dem!!!!

Skrevet

Har du prøvd å bare putte stay-upsene inn i de festegreiene?

Skrevet

eh...prøve å lage hull i dem i rein frustrasjon her i sted...hehe...gå på ny strømpejakt imorgen. Takk for svar. :)

hi

Skrevet

Det er ikke hull eller annen feste-ordning i noen strømper, tror du har riktige strømper, du må bare presse de klips-greiene ordentlig sammen over strømpen, så går det fint:)

Skrevet

Vet gamlingene ruller kuler av papir også tar de klipsen og legger inntil strømpa, dytter litt strømpe gjennom klipsen- putter papirkula inni strømpa som allerede er dytta inni klipsen...papirkula er større enn klipsen...Hvordan i huleste skal jeg forklare dette!!! Haha! Blir litt samme prinsippet som å henge opp en hylle med nøkkelhullfester bak. Man putter skruen (papirkula) inn der det er størst hull og drar kula med strømpen rundt nedover. Fantes sånne plastkuler å kjøpe, men gamlingene er jo vant til å spare:) Ikke spør hvordan jeg vet dette. Haha!

Skrevet

Lag et hull, det har jeg jort og funker fint.

Skrevet

Lite hull og neglelakk!? Det kan jo kanskje funke...?

Skrevet

Høres usexy ut med ødelagte strømper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...