Gå til innhold

vondt nederst i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sånn støl , øm følelse nederst i magen til høyre for skambenet. Ringte og snakket med helsesøster idag som mente det kunne være utvidelse av livmor, men skal ringe tilbake imorgen når legen min er der...Er ikke skarp smerte, men merker det godt hvis jeg reiser meg opp, eller hoster. Noen andre som har opplevd lignende og kan berolige meg litt???? Tenker jo automatisk at noe er galt når man er i i 1.trimester....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Jeg tror nok du kan ta det helt med ro nøffemamma :-)

Jeg er i uke 12 nå og var på ultralyd i forrige uke fordi jeg hadde slike smerter som du beskriver + at jeg hadde mensliknende smerter og hos meg var alt i skjønneste orden! Føles litt som om jeg har tatt 100 situps og magen er stram og fin, men DET er iallfall ikke tilfelle.. hehe! Ang de smertene på høyre side så tenker jeg at det sikkert også har en naturlig forklaring... kanskje det er luftsmerter? Jeg husker ikke helt sikkert, men jeg mener det kan gi smerter på en av sidene...

Om man tenker rasjonelt på det så synes jeg det virker logisk at det er litt sånn, tenk på alt som skjer inni magen :-)

Uansett så skader det jo ikke å ta kontakt med legen.. han kan sikkert berolige deg. Og, hvorfor ikke bestille en time til UL? Det beroliget meg :-)

Lykke til!

Skrevet

Hey!

Mest sannsynlig livmora som strekke sæ ;-) De smertan kommer særlig om man reise sæ brått, nyse osv :-)

Kos dæ masse!!

Skrevet

Takk søte dere!! Har snakket med legen min idag, og hun mente at så lenge jeg ikke hadde blødninger så var det ingen fare. Kunne ringe henne igjen mandag hvis jeg fortsatt var bekymret, og komme til kontroll da. Har ikke hatt så vondt idag, og tror jeg rett og slett var støl etter å ha stresset rundt på jobb...Har ikke sittet så mye de siste to ukene........Tror detta går bra jeg:o) God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...