Gå til innhold

89 modell, og prøver våren 2010?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, det var litt kjipt, men samtidig egentlig litt greit. når jeg satt i pausa 1 dag på den nye jobben, prata de nemlig om graviditet, og hun ene mente hun kunne se det lenge før magen syntes osv.. så tenker jeg hadde blitt passe rød i ansiktet hvis jeg satt der og nettopp hadde fått en positiv test;) hehe.. litt komisk igrunn.. vi får tro det ikke blir med noen tante på langweekend da;)

takk for tipset!

den boka må jeg nok kjøpe ja:) han har lest "pappa kapitellet" i boka mi (mamma for første gang). men denne liker han nok bedre, den er jo retta mot gutter og med litt mer humor virka det som..:) kanskje blir det en del av julegava til han hvis jeg kan vente så lenge;) hehe... trives veldig godt på jobben:) var godt å komme igang igjen. da går dagene litt fortere;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:P ja da hadde kanskje vore litt flaut på ein måte:p

pappa og er sånn at han kan sjå da på folk ganske tidligt, han ser da på augene og sånt... trur da kan bli litt vanskeli for han å sjå da på meg for eg har sitt ut som eg vil ha baby dei siste åro:p hehe:P vertfall når eg er i nærheten av ein baby:p hehe:P så håper jo at da kommer som litt overraskelse hvertfall :) trur hvertfall da komme til å slå nær som ei lita bombe :P hehe :) blir litt morsomt trur eg:p

nei me får håpa da ikkje komme nåke tante på longweekenden, da spolere eit par plana:P hehe:P håper på poitiv test til den tid egentlig:P

du kan jo gi den til han når du har testa positivt då:P å sjå om han skjønner kan du prøve å fortella:p ilag med testen:p hehe:) tenker eg kjøper den boko di når eg har testet positivt :) har to andre bøker:P husker ikkje kva den eine heite, men den andre er barn i magen boko. den er heilt grei men litt uøversiktlig ifølge min kjære:P eg har berre bladd gjennom og lest litt her og der :P hehe:)

det er bra at du liker deg i jobben :) eg gleder meg til å begynna på skulen igjenn :) ha nåke meir å gjer på enn berre sitta å slenga :P hehe:P greit å ha nåke å fylla dagane med, utenom baby tanka:P

eg har bestemt meg for å klara å ikkje testa før 1 sept :P så er det store spørsmålet om eg klarer da :P hehe :)

eg er spent på om det funker denne pp, burde da så masse kosing da er i denne pp :P

kor ofte har dåke dåke? ( trenger ikkje å svare viss du ikkje vil ) :)

eg har lest at kvar eller annenkvar dag er anbefalt. så me holder oss til da, sambo er ganske fornøyd med da :)

blei visst litt longt ditta :) menmen :P

Skrevet

ja, får håpe han ikke ser det da, er jo litt mer morsomt hvis det er en overraskelse, og han ikke bare sier "ja, det skjønte jeg" liksom..;)

hvor mange dager i syklusen har det gått hvis du skal teste 1 september da..?

ja, går litt opp og ned, men sånn ca annenhver dag her og:)

Skrevet

hehe :P jaaa.. eg har lyst å gjer nåke sånn at han min blir veldig overrasket... men da e vel kanskje ikkje så sannsynligt:P hehe:p me berre vente begge på at da skal bli positiv test:P

den 1.sept blir dag 39. så satser på at da e greit nok:P hehe:P kan ver eg tester neste lørdag viss det blir snakk om jente vin kveld:P må nesten ta ein då sånn for sikkerhetsskyld:P hehe:) hadde litt lys rosa utflod her i veko så da kan jo ha vore sånn feste"blødning":P men eg trur ikkje eg skal tenka for masse på da:p har ikkje tid til å tenka for masse på da fram over, har veldig masse å lesa og to innleverings oppgaver før eksamen...

så håper på lite kvalme viss eg no er blitt gravid:P har ikkje tid til å bli sjuke eller dårlige no:P hehe:)

Skrevet

då kom tanto på dag 29... :( hu e heilt på tur... menmen... då blir da 4 pp når tanto har dratt sin vei :o) sleppe å tenka at hu komme på hotell weekenden :)

ein liten oppdate :)

Skrevet

kjedelig da! men kanskje like greit at den kom så fort når den først skulle komme.. da blir det vel litt prøving på hotellturen da tenker jeg..:)

Skrevet

Fikk lyst å si hei jeg :) Er også født i 89, og har ikke sett noen inne på BliGravid forumet som er fra samme kull som meg, bare noen som er fra et par år eldre og oppover. Er der jeg holder til for det meste :) Trodde nesten jeg var den eneste fra 89 kullet som var her inne :P

Skrevet

ja kosing på hotellet blir da:P hehe:)

hei Lene89 kosligt at du vil sei hei:) berre til å "henga" med oss:P me har tenkt på å flytta øver til bligravid men ikkje komt så langt:P

kor kommer du fra?

jobb/student?

samboer?

hehe:) nyskjerrig på alt her ;p veldigt kjekt at da er fleire frå 89 kullet her:)

Skrevet

Må komme snart da :) der jeg henger for tiden :)

Er fra Høyanger, i sogn og fjordane :) ser kanskje ikke sånn ut på skrivingen min. Men kan skrive litt dialekt :) lenge siden eg har gjort det !

Eg blei nettopp ferdig med frisørlinja nå i vår, så nå jobba eg som ryddehjelp på frisørsalongen som søstra mi og ei til eige. e snakk om at eg skal få læreplass der nå snart, kræsja litt med planen min om en ny unge ..hehe :P men skal nok få det til!

er samboer og forlovet med verdens beste :D

har en jente fra tidligare forhold som blir 4 år i september :)

ka med dere? har ikkje orka å lese igjennom alt :P litt travelt her i huset med unge og dyr ;)

Skrevet

hehe:) forstålig da at du ikkje gidde å lesa gjennom alt:P tråden begynte for over 1 år siden så :P

eg bor i bergen :) går på skule, kunsthistorie :) samboer med verdens beste :P

me har vert sammen i ca 1,5 år :) bodd sammen i 1 år ca..

håper han har lyst å forlova seg snart:P men eg er veldig fornøyd med at han nesten er like baby sjuk som meg no:P

begynner på 4 pp når tanto stikke :P

me håper me snart får råd til å kjøpe oss ein leilighet, akkuratt no så leiger me... blir litt dyrt ilengden synst eg :/ kunne tenkt å heller betalt ner på eget lån og ikkje andre sitt :P

du veit stortsett ka du gåt til du då siden du har ei fra før :) me førstegangs me veit ikkje heilt ka me begir oss ut på ;D

kor lenge har dåke vore ilag?

har dåke bestemt dato for bryllup?

Skrevet

hehe:) forstålig da at du ikkje gidde å lesa gjennom alt:P tråden begynte for over 1 år siden så :P

eg bor i bergen :) går på skule, kunsthistorie :) samboer med verdens beste :P

me har vert sammen i ca 1,5 år :) bodd sammen i 1 år ca..

håper han har lyst å forlova seg snart:P men eg er veldig fornøyd med at han nesten er like baby sjuk som meg no:P

begynner på 4 pp når tanto stikke :P

me håper me snart får råd til å kjøpe oss ein leilighet, akkuratt no så leiger me... blir litt dyrt ilengden synst eg :/ kunne tenkt å heller betalt ner på eget lån og ikkje andre sitt :P

du veit stortsett ka du gåt til du då siden du har ei fra før :) me førstegangs me veit ikkje heilt ka me begir oss ut på ;D

kor lenge har dåke vore ilag?

har dåke bestemt dato for bryllup?

Skrevet

sambo er fra bergen og:) han flytta hit for seks år siden :) er på besøk hos broren hans m/familie i knarvik noen ganga. har ikkje vært der så ofte for vi har dyr som vi ikkje kan ta med :/

vi leige leilighet nå, men skal forhåpentligvis flytte til et hus snart, som vi og skal leige til vi har råd til å evt kjøpe det :)

vi har vært av og på siden 07. men blei ilag igjen i fjor sommer og siden har vi vært sammen. så blir vel litt over 1 år sammenhengande da :P og har bodd sammen like lenge :)

har ikkje bestemt dato for bryllup. venta litt med det trur eg :P

Skrevet

Hei, Lene89 - prinsesse06+1pp :)

koselig med mer selskap her:) ønsker deg lykke til med prøvinga:) vi får flytte oss over på bli gravid. tenkte jeg skulle starte en tråd der, men så har jeg bare ikke fått surra meg til det;)

Skrevet

du må sei ifrå når du har startet ein tråd på bli gravid :)

dåke må komme med oppdateringer om noe skjer :P eg håper at det klaffer denne pp :) *krysser fingrene, men sprer beina (funker ikkje med beina i kryss ;p )* hehe :P

no reiser eg på langweekend :) så kommer nok ikkje til å skjekke noe på data før på mandag :P kose dåke i helgen :)

Skrevet

Håper du har kosa deg på langweekend med din kjære:)

Nå har jeg endelig fått laget en tråd på "bli gravid". Den heter "3 pp, IKM en gang i uke 37 tror jeg.." Så da kan vi flytte oss over dit alle sammen:) Snakkes videre der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...