snart min tur? Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #101 Skrevet 23. mai 2010 håper du hadde en fin 17-mai feiring:) nå har vi kommet på plass i det nye huset:) skal søke på ny jobb til uka, så håper det blir noe der:) gleder meg sånn til å begynne prøvinga!! hvordan går det med deg da?
<3 TeseMor! <3 Skrevet 23. mai 2010 #102 Skrevet 23. mai 2010 så kjekt å ha komt i hus då *krysse fingrane * for at du får jobb fort:) kva type jobb er det du søker på? me meg så går da greit har bestemt meg for å teste på fredag viss ikkje tr er komt, hadde ei veke med lite/ ingen vont i puppene, men no er det på vei tilbake så koffor blir spennande å sjå glede meg veldigt til da klaffer:) burde vel kanskje ha bestilt meg litt fleire tester, men så tenke eg at viss det ikkje går denne pp eller neste så er det ein pp som ikkje blir brukt siden me er på forskjellige plasser... :/ Så da kan eg gjøre det når eg er komt tilbake til byen viss det klaffer så er det litt dumt å sitte med mange tester som en ikkje har bruk for:P så eg håper eg slepper å bestille nye * krysser fingrane*
snart min tur? Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #103 Skrevet 24. mai 2010 jeg søker på jobb i barnehage. kanskje det har skjedd noe? når skulle du hatt tr da? hvor bestiller du testene fra og hvor mye koster de? jeg *krysser fingerene* for deg også
Påtidemedentil Skrevet 24. mai 2010 #104 Skrevet 24. mai 2010 Heihei takk, driver med skole enda, jobber litt vedsiden av da Leter etter leilighet nå da, som vi kan kjøpe ) Samboeren min går også skole, + jobb i ferie
<3 TeseMor! <3 Skrevet 24. mai 2010 #105 Skrevet 24. mai 2010 ja kanskje da har skjedd nåke eg veit ikkje om det har det. hadde tr 1 - 6 mai, men har følt mens stikkinga etter at den var ferdig så då tenke eg, at hmmm dette er ikkje vanlig, så kanskje det var to egg å eit festa seg å eit ikkje. men eg veit ikkje, inbille meg sikkert halvparten si eg har så lyst å bli gravid. bestiller testene fra; http://www.billige-tester.no/graviditetstest_stav-c-1_3.html men det går ann fra http://www.lavpris-tester.com/Graviditetstest/Graviditetstest-22-2.aspx og http://www.quicktests.no/graviditetstest/ håper du får jobb snart så du kan joina meg i symptom undring
<3 TeseMor! <3 Skrevet 24. mai 2010 #106 Skrevet 24. mai 2010 ??<3?? har dåke begynt med prøvingen? har samboeren din lenge igjen på skulen? min er ferdig om det er vel 4 veker eller nåke sånt:P så når han har fått seg fast jobb så er det ut på leilighetsjakt her og:) håper at alt går i orden og at me har fått oss leilighet å flytta inn til jul:) har dere fått lån til å kjøpe leilighet? me har tenkt å søke til høsten, så lurer litt på hvordan det går for seg og slikt
<3 TeseMor! <3 Skrevet 3. juni 2010 #107 Skrevet 3. juni 2010 lenge siden noen har skrevet her.. hvordan har dere det? her går det så som so... trur eg venter på tr no, men kroppen kjennes ikkje heilt slik ut.. så blir litt spennende... her er sambo skikkelig gira, like gira som meg på å få eit lite knøtt:P har slitt medd ømme pupper, og etter det begynte små ondt i mage og litt i ryggen, tørst, sulten heile tiden, men har egentlig ikkje lyst på mat, viss det står noe godt på bordet tr det ikkje så veldig lang tid før det er borte:P tisser oftere, men det har nok med at eg drikker mer, og treig avføring (sorry for den detaljen) jo å humøret skifter på eit blunk... dette er min "symptomer", men tr kommer nok snart. tester i morgen uansett då, men den blir nok negativ... viss den blir positiv vil dåke få vite det:P i måro blir det kino; sex and the city 2! jeeeeei
snart min tur? Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #108 Skrevet 12. juni 2010 hei, er visst lenge siden jeg har vært her nå.. her går det fint:) vi har fortsatt ikke begynt prøvinga, men det nærmer seg vel nå venter på svar etter at jeg var på jobbintervju for noen dager siden.. håper på positivt svar, isåfall begynner vi prøvinga med en gang;) regner jo ikke med det klaffer på 1 forsøk, og om det så skulle gjøre det, er det jo bare koselig, må bare fortelle det til den nye sjefen litt tidligere.. hos deg da, har det skjedd noe nytt?? skal foresten se sex and the city i morgen jeg:) likte du den eller ble du skuffa? har jo hørt den har fått så dårlige kritikker..
<3 TeseMor! <3 Skrevet 14. juni 2010 #109 Skrevet 14. juni 2010 heei:) håper du får jobben me har no begynt på 2 pp... fikk tr den 9 så denne gangen var syklusen på 39 dager så har me havna inne i den kjipe pp en si da berre blir sex dinna veko og andra helgo i juli:P kan håpa av da er nok:P så no blir det jobbing for all energien:P skal begynna å stå opp tidlig dinna veko for neste veka må eg opp ca hal 7 :s blir litt tungt.. eg likte sex and the city filmen:) men så leve eg meg stortsett inn i filmer den første gangen eg ser dei... så lenge eg ikkje begynne å tenka på kva eg skal gjer seinare eller planlegga middag for resten av veko så e den ganske bra:P dei 2,5 timane gjekk ganske så fort:) kossen likte du den? håper me snart kan lage oss ein skravle tråd inne på "bli gravid"
snart min tur? Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #110 Skrevet 17. juni 2010 hei, jeg fikk jobben:) og idag begynte vi prøvinga:) ENDELIG! hehe. Krysser fingrene for at det klaffer snart, både for deg og meg:) ble endring i planene, så jeg fikk ikke sett filmen likevel, men skal se den neste helg istede:)
<3 TeseMor! <3 Skrevet 17. juni 2010 #111 Skrevet 17. juni 2010 jippi! no blei eg veldig glad på dine vegne! håper det klaffer snart for oss begge meg og:) kan håpe det klaffer denne pp men lite sannsynlig siden eg og sambo stortsett er frå kvarandre i sommar... :/ men kan håpe at da me gjør er nok:P siden det då ikkje blir stressing med det liksom hehe:) har du blogg forresten?
snart min tur? Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #112 Skrevet 19. juni 2010 du får slappe av og kose deg i sommer:) så satser vi på at det skjer noe i nærmeste fremtid.. har ikke blogg nei. har du?
<3 TeseMor! <3 Skrevet 20. juni 2010 #113 Skrevet 20. juni 2010 du må slappa av å kosa deg i sommar du og så krysser me fingrene for at me om eit år sitter her med hver vår baby eg har ein liten blogg hehe:) kommer eit innlegg sånn når eg får tid:) ferdig med oppussing å sånt? begynt i den nye jobben? http://minveslekrok.blogg.no
snart min tur? Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #114 Skrevet 22. juni 2010 det skal jeg:) nå er det bare 2,5 uke til jeg begynner en laang sommerferie:)) etter det begynner jeg i den nye jobben.. kanskje litt "dårlig gjort" ovenfor den nye arbeidsgiveren å prøve å bli gravid allerede før jeg har begynt. men jeg syns liksom jeg har venta så lenge på det her nå så da vil jeg ikke vente enda lenger bare for at jeg skal rekke å bli godt kjent før jeg må fortelle det.. håper selvfølgelig at det klaffer fort, samtidig tenker jeg at det gjør ingenting om det tar litt tid med tane på at jeg begynner i ny jobb. vi trengte ikke pusse opp, har gjort noen småting likevel, men er ferdig med alt sånt nå så i sommer er det hagen som skal fikses, gleder meg:) tok en kikk på bloggen din, så da skal jeg begynne å følge med litt der også, og skrive litt:) er det på tide å starte en ny tråd på "bli gravid" kanskje?
<3 TeseMor! <3 Skrevet 22. juni 2010 #115 Skrevet 22. juni 2010 veldig greit å kunne ta det med ro:P går kankje fortere å bli gravid også då hedige du som skal ha ferie:) noen planer bortsett fra å fikse hagen? det er kanskje på tide å komme oss over på "bli gravid" hadde du giddet å gjøre det? er så sliten at eg nesten sovner skrivende xD koslig at du har lyst å lese bloggen min:p si ifra når du har laget din egen så skal eg lese din og:) eg har heldigvis fri på torsdag så blir det kanskje litt oppdatering på bloggen også natta
snart min tur? Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #116 Skrevet 25. juni 2010 ja, vi skal til syden de 2 siste ukene:) så da er det noe ekstra å glede seg til gjennom hele ferien. ellers tar vi nok ting litt på sparket.. jeg har bestilt graviditetstester fra quicktests.no, og jeg fikk de i posten idag. tror ikke jeg er gravid nå, men bestilte likevel. tenker at når jeg kjenner symptomer så orker jeg sikkert ikke vente på at den skal komme i posten;) så da hadde jeg sikkert bare gått på apoteket, og de er jo så dyre der.. skal lage en ny tråd jeg, etterhvert.. God helg:)
<3 TeseMor! <3 Skrevet 11. juli 2010 #117 Skrevet 11. juli 2010 tenkte at eg kunne komma med ein liten oppdatering her på fredag så tok eg ein test, såg på den etter eit par min og den var negativ, gikk og la meg lit å lese på sengen ei stund og kom på den eit par timer seinere, å var det plutselig ein strek der, den var svakere og smalere enn kontroll streken, men med samme farge... så tok eg ein ny på lørdag morgen, men den forblei negativ. så me er litt usikre her på ka som skjer. har hatt eit par dager eg har følt meg litt kvalm og dårlig og trøtt. har ikkje fått noen ømme pupper endo, så tr er nok ikkje på vei heilt endo vertfall. men skal ta å teste til helgen igjenn, sånn at evt hcg kan stige å gi eit klart svar... *krysser fingrene* viss me ikkje har blitt gravide no så har me lagt inn ein del aksjer denne helgen ;P så håper på full klaff snart korleis går da me deg? alt bra?
snart min tur? Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #118 Skrevet 11. juli 2010 ojoj:) høres spennende ut! da må du oppdatere her med en gang;) *krysser fingrene for deg*. her går det fint:) tr har akkurat vært her, så nå skal vi begynne å prøve igjen:)) forrige pp fikk jeg urinveisinfeksjon, så det ble ikke så mye prøving.. men nå derimot.. hehe. vi har ferie begge to nå, så vi skal slappe av masse og kose oss:) hvordan går det ellers da, er det mye jobbing?
<3 TeseMor! <3 Skrevet 13. juli 2010 #119 Skrevet 13. juli 2010 heldige som har ferie:) me koste oss vertfall masse i heljo så håpe da kan ha jort susen ja:P kjipt med urinveisinfeksjon då :S men dåke må kosa dåke masse no ;p hehe.. da går fint ellers har tre veke igjenn me jobbing, blir godt å ver ferige og:) i dag måres då eg snudde på meg så strekte da så sinnsjukt i magen.. litt ekkelt, å har hatt litt stikkinga i dag + ganske trøtt... men tar ikkje nåke på forskudd.. blir berre så veldig skuffa viss tr dukke opp... trur eg er på dag 34/35 i syklusen no... men er ikkje heilt sikker... trur eg skal testa om nåken daga på nytt... enten på torsdag som er neste fridag eller den fridagen etter den.... trur da blir neste onsdag:P får sjå kor tålmodig eg er:) håper det klaffer for oss begge snart:D du må oppdatera du og;)
snart min tur? Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #120 Skrevet 18. juli 2010 ja, det er deilig med ferie:) tror jeg har EL nå, så da får vi se om det skjer noe etterhvert.. hadde jo ingen anelse om når jeg skulle ha el, siden syklusen min er så uregelmessig. har du testa??? hvor lange har syklusene dine vært tidligere da?
<3 TeseMor! <3 Skrevet 19. juli 2010 #121 Skrevet 19. juli 2010 eg har testa ein gong til etter den som fikk strek etter tiden, men den var det ingen strek på... har fått ondt i puppene no eller da e vel kanskje mest i brystvortene faktisk, for eg trur eg begynner å få litt merke etter spilene på bh en under armenså det er sikkert det som gjør vont der, og murringer og stikkinger, og er kjempe trøtt om dagane (som nok kommer av lite søvn men:P) dei tre siste syklusane har vore på 41, 57 og 39 så dei er ganske så uregelmessige egentlig... menmen.... litt irreterande.... grrr... håper den f********* tanto holder seg bortreist på laaaaaang ferie! (for oss begge ) men eg føler egentlig på meg at den kommer snart.. :/ eg har og begynt å fryse lettare, men da komme sikkert og av at eg er trøtt... også går eg på do.. føler det blir minst ein gong i timen når eg er på jobb... så eg føler eg flyr inn og ut av doen... tio går så fort når man er på jobb:P tenke eg tar å svir av ein test på lørdag viss tr ikkje har dukket opp før den tid:) kordan har dine sykluser vore i det siste då? samboeren min har begynt å lese i barn i magen boko mi han kom på det heilt av seg sjølv at han ville lese i den:P også får eg noen meldinger innimellom kor han skriver tips eller fasinerende fakta.. han er så søt han kjeristen min håper du skjønner sammenhenger her, er litt veldig trøtt og frustrert så tankene hopper rundt omkring i hodet mitt, så det er å få di ned mens di er der
snart min tur? Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #122 Skrevet 22. juli 2010 kjedelig med så uregelmessige sykluser, da veit man jo aldri når man kan forvente noe som helst... mine siste har vært på 35, 34 og 31. Så etter laaang tid nå, virker det som det begynner å stabilisere seg.. håper hvertfall det! i begynnelsen hadde jeg jo 52, 20, 27, 33 osv.. håper det har klaffet denne gangen, hvis ikke blir jeg nok skuffa ja, har liksom hatt trua på denne perioden;) og hvis det ikke klaffer denne gangen, er det litt ekstra kjipt for da kommer jeg til å få tr en gang mens vi er i syden..! reiser neste helg.. tar nok med meg en test eller to i kofferten;) så koselig da! han gleder seg nok nå tenker jeg:) moro å se at de blir mer og mer interessert, etterhvert som det blir mer virkelig;)
<3 TeseMor! <3 Skrevet 2. august 2010 #123 Skrevet 2. august 2010 hei håper du har det fint i syden no har eg komt på plass i leiligheten sammen med min kjære igjenn den siste veka ++ har gått så fort at eg har ikkje sittet noe spes mye inne på dataen. den 24 fekk eg tr (trur eg) den varte egentlig bare i ca 2 dager + ein dag og to med mørkt blod/slim (sorry for detalj) og var veldig lite så kom i forhold til hva som pleier, og eg har nå ei veke seinare nåke menssmerte å føler meg rett og slett dårlig... men da e vel sikkert ikkje nåke graviditets relatert og eg ligger vel strekk ut med influensa eller nåke sånt snart... :/ men eg skal no ta å testa sånn berre for å gjer da:p hehe:) testoman til tuuuuusen!! håper alt klaffet hos dåke, og ingen tr med på syden tur
snart min tur? Skrevet 14. august 2010 Forfatter #124 Skrevet 14. august 2010 hei hei:) vi hadde det kjempe fint på tur:) så bra at dere får mer tid sammen igjen nå da:) begynner du på skolen igjen nå eller? jeg begynner i ny jobb på mandag.. fikk tr i syden da, men det var dagen før vi skulle hjem, så det gikk jo greit.. håper på bedre lykke neste gang;) hadde pakket med meg 2 tester og jeg brukte selvfølgelig begge to;) den andre tok jeg på onsdag, men den var negativ, og da fikk jeg tr på torsdag. hadde en syklus på 38 dager denne gangen.. og vi var virkelig sikre på at det hadde klaffet denne gangen, jeg følte sikkert at det tok ekstra lang tid før tr kom fordi jeg lå og tenkte på det hver dag når vi lå på stranda. vi prata masse om det, og når sambo fortalte flere ganger at han trodde jeg var gravid, ble jeg jo mer og mer sikker jeg og;) og når jeg testa negativt sa han at det sikkert var for tidlig;) men så kom jo tr.. men men.. for ikke håpe det er influensa da, kanskje det er en begynnende morgenkvalme;) hehe.. hva ble testresultatet??
<3 TeseMor! <3 Skrevet 16. august 2010 #125 Skrevet 16. august 2010 Bra dåke hadde ein fin tur:) kjiipt med tanto då :/ satser på at da no er vår tur da burde ikkje stå på kosingo her i gården vertfall:P hehe:P testa negativt, men tenkte egentlig da etter den korte lette tr eg hadde sist eg har ikkje bestmt meg om ka tid eg skal testa no... vente vertfall til etter den 24. tester nok før eg skal på langweekend på hotell og viss ikkje tr har dukka opp før da så tar eg nok eit par testa med meg og:P hehe:) samboeren min var og sånn den eine pp en var sikker på at no hadde da klaffa.. da endte jo berre med at eg blei meir enn super skuffa då tanto dukka opp, så eg ba han holda sånne tanka for seg sjøl å ikkje masa:) da blei vanskligare å takla tanto då synst eg for då var da berre snakk om baby i den perioden. ikkje så kjekt å få håpet knust til di grader... :/ eg kan annbefale ei bok til samboeren din min digger denne boka så sinnsjukt morsom Verdens beste pappa hakkespettbok for småbarnsfedre Per Asbjørn, Jr Risnes; Lars Fiske (Illustratør) http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2594506 eg skal begynna på fredag glede meg te å komma igong igjenn hehe ikkje så ofta eg seie da om skule:p hatt ein fin dag i den nye jobben?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå