Gå til innhold

89 modell, og prøver våren 2010?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har ingen peiling på p-pillere, for eg har aldri gått på det så eg veit ikkje heilt ka som er det lureste. tror eg har lest at det er greit å ha ein mens før ein begynne. men som sagt eg veit ikkje:)

eg har veldig ustabil syklus, da kan gå frå tre veker til flere mnd mellom hver gang, så det er til å bli sprø av... litt gla og må eg innrømma for eg får så sinnsjuke menssmerter.

me har vore sammen i litt over 1 år :P men me er begge klar, har begge tenkt å få barn så lenge me er unge, og me elsker kvarandre så me tenker hvorfor ikkje. har to tanter som venter barn i år og eg er så babysyk at det holder for flere personer trur eg :P

ja me starte i slutten av april for å prøve å unngå desemberbarn, me er begge født tidligt på året og har lyst på eit vår barn :)

me krysser fingrene for at det ikkje tar så lang tid... trur eg blir sprø, viss da tar veeeldig longe tid vertfall :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei igjen,

hvordan gikk middagen med svigers?:)

velkommen solstråla 89:) koselig at det kommer inn flere her..:) jeg har lest at det er større sjans for at det blir spontanabort hvis man blir gravid rett etter p.pilleslutt, altså i løpet av 1 syklus. men aner ikke hvor store sjansene er, det kan jo skje uansett, trenger jo ikke nødvendigvis være derfor.. og jeg aner ikke hvorfor det er sånn.

vil helst ikke ha desemberbarn nei, og når vi har planlagt det så lenge, så tenker jeg at når jeg først har venta så lenge, kan jeg godt vente 1 mnd til, så det forhåpentligvis blir i 2011..:) hva driver du med? skole, jobb? blir koselig å følge hverandre her, er godt å ha ett sted man kan prate om disse tingene, er jo ikke akkurat det man forteller alle rundt seg med det første, og sambo begynner nok å bli ganske lei;)

Skrevet

middagen med svigers gjekk veldig fint:) di likte maten og alt så da va kje nåke problem :P så da var eg veldig fornøyd med:)

da va så deiligt å komma seg litt ut i dag:) ikkje va da kaldt heller:p itte nåken daga på sofaen så va da veldigt godt å komma seg ut =)

har tru på at sommaren komme snart:p

skal ha besøk av litt familie i heljo så da blir kos :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei :) håpe dåke har hatt ein god påske :)

her har me begynt å tella daga no:P da nerme seg veldigt:)

glede oss te å komma igong:) nesten litt skummelt og, for me har snakka om da så lenge å no er det plutselig tid te å komma igong å faktisk gjera da:P

sitte å håpe på å få ein mens før me skal begynna :)

hadde vore litt greit å hatt nåke å gå ut frå :P

korleis er det me dåke? heilt klar no?

Skrevet

har hatt en fin påske ja:) det håper jeg du har hatt også:)

nå går tida plutslig fort, er litt rart det der;) har faktisk ikke tenkt så mye på det i det siste, har vært opptatt med nytt hus, så jeg har fått tankene over på andre ting:) også har vi bestemt oss for å vente med prøvinga til jeg har fått ny jobb, og det kan jo desverre ta tid.. men jeg krysser fingrene for at det dukker opp noe snart:)

Skrevet

jepp, påsken har vore fine den :)

krysser fingrene for at du finne ny jobb fort då;) så me kan gå gravide ilag:P hehe:) håpe du stikke innom her å prate me meg sjøl om dåke skal venta litt lenger:)

her nerme da seg eksamen så er begynt me litt små forbredelsa til den :)

Skrevet

det er bra:) ja, håper det ordner seg så fort som mulig med jobb, jeg begynner å bli litt utålmodig, jeg vil begynne prøvinga nå;) stikker selvfølgelig innom her å snakker med deg, er jo spent på å høre om det skjer noe:) hihi.. Lykke til med eksamen og prøving:)

Skrevet

eg kan veeeldig forstå at du er utålmodig no :) er ganske så utolmodig sjøl... venter egentlig på tr no, men spørst om den komme, sist var det 6 veker, så spørst ka det er no, 6 veke i dag... hadde håpt at den kom no i desse tider så kunne me begynt etterpå :) liker ikkje å ha ustabil syklus :/ meeen eg sitte no her idag i skikkelig uggen å dårlig form, så får sjå ka som skjer veldig lett å overtenka sånne ting... :/ sambo hadde blitt veldig skuffa hadde da klaffa på hopp av i svingen metoden :P

hehe:) takker for lykke ønskinger :) håper dei går bra begge deler :P

eg har jaffal fått meg sommarjobb:) så da er veldig greit, sjølv om da betyr å ver vekke frå sambo å lite prøving, så håpe da klaffe kjapt:P

eller kan klaffa sånn at eg ikkje går rundt å kaste opp på jobb :/ menmen, får ta da så da komme :)

Skrevet

hei igjen,

skjedd noe nytt siden sist eller? har du hatt tr? hvordan er formen nå da?:)

Skrevet

Heeeei :D Alle unge flotte prøvere og mødre! Jeg er 89 modell fra skedsmo i min 3pp , hatt 2 sa. skuff. Men har ikke dårlig tid :) Vi gleder oss til den sitter! Koselig :) Alt diskuteres når det gjelder barn, er jo litt greit å være enig om hvordan det skal bli :) Og foreløpig er vi enig om det meste, til og med navn! Har det supert. Skulle bare hatt en mindre stressende jobb, da jeg tror det fører til at kroppen ikke vil holde på noe..

Lykke til alle sammen! Møtes i 1.trimester? ;)

Hva er deres historier? :) Hva gjør at dere vil bli "unge" mødre?

Skrevet

hei

ønsker.seg.baby.snart;

har skjedd lite her, har hatt litt ondt i magen eit par daga og har i dag fått vonde pupper... så får sjå ka så skjer, er nok mest sannsynlig tr som er på vei, men veit aldri :P hadde håpt at den hadde komt ein gong før me begynne prøvingen, men komme til å begynna uansett :P eksamen begynne på mandag så er litt ganske spent på den og :S men satse på at da går fint :)

vilblimamma89; velkommen til tråden :)

å vere enige i hvordan ting skal bli og at alt kan diskuteres er jo kjempe positivt. ka forstå at det er skuff med to sa, men det positive er jo at du veit du kan bli gravid.

håper me møtes i 1.trimester ;) og at me kan følge kvarandre også viss me ikkje er så heldige. :) alltid kjekt å snakke med folk på samme alder som går gjennom/ skal gå gjennom det samme :)

min historie og hvorfor eg vil bli "ung" mor, vel eg har egentlig hatt lyst på barn ganske lenge, muligens siden eg var 17. og fikk ei kusine på bursdagen min :) men det har ikkje passet før no, har vert sammen med sambo i litt over eit år, han er ferdig med studiene til sommeren, eg går på eit studie hvor det går ann å få barn inni, skal forhåpentligvis kjøpe leilighet før jul å flytte inn osv. :)

blei visst litt longt:) men berre te å spørr viss da er nåke du lure på :)

Skrevet

hei:)

så koselig at det kommer flere innom her;) gleder meg så utrolig mye nå! så bra dere er enige om det meste, er greit å ha diskutert litt før man står å må ta ett valg, og plutselig finner ut at man mener det stikk motsatte.. her er vi også enig om det meste, bortsett fra navn! har snakka om det mange ganger, og vi har begge hver våre favoritter, jeg liker absolut ikke navnene han liker og motsatt. men akkurat det satser jeg på vi finner ut av etterhvert:) når det nærmer seg må vi jo bare bli enige;) hehe.. men ang. oppdragelse, dåp, jobb, permisjon osv er vi stort sett enige:)

jeg har lenge ønsket å bli ung mor, kanskje ikke såå ung;) men har de siste par årene fått mer erfaring med hvordan det vil bli og føler meg veldig klar for det, er jo fullstendig klar over at det er mer enn bare kos:) før pleide jeg å si at jeg ville gifte meg når jeg var 23 og få barn når jeg var 24. men ting blir ikke alltid som man har tenkt, og meningene er litt forandret, nå er ikke bryllup så viktig lenger.. har jo planer om å være sammen hele livet, så da har vi god tid til det senere:) jeg vet med meg selv at dette er ordentlig gjennomtenkt fra begges side, nå viser det seg også at utdannelsen ikke tok så lang tid som jeg regna med for noen år siden, og drømmehuset er i boks, så da vil vi ikke vente lenger:) ...og som jeg GLEDER MEG:))

Skrevet

dååå.. har me blitt prøvere frå i dag av... :) tenkte at da komme ikkje til å gjer nåken forskjell om me begynte i dag eller ein anna av dei komande dagane:) men trur ikkje eg melde meg over i bli gravid heilt endo... vil ikkje stressa :P kanskje når du og kommer i gang:P

Skrevet

Gratulerer;) om jeg kan si det sånn.. hihi;) så koselig! da er det bare å vente å se.. Koselig at du blir her hos meg litt til, så kan vi starte en ny tråd på bli gravid, litt senere:) håper det snart ordner seg med ny jobb for meg..:) har du foresten hatt tr eller? jeg venter på den nå, er forskinka som alltid..

Skrevet

hehe :) takk :P ja kan jo ikkje berre forlata deg her inne veit du ;)

håper det ordner seg med jbb til deg eg og:)

nei tr har ikkje komt endo... sein som vanlig... eller si da er vanlig at eg ikkje veit når den komme så er det vel normalt :s :P

nåke skom er litt merklig for eg har nåken veeeldig såre å vonde pupper.. å da blir di av og til når eg skal ha tr... så for da eg veit så er da nåken svømmere som har tyvstarta:P hehe :P får sjå.. tenkte å testa på fredag viss da ikkje er forandring :) så da kan bli litt spennande og her:P håper egentlig litt at eg ikkje tester pos før etter konfirmasjon eg skal i den 8.mai :P då kan eg forsyna meg frå koldtbordet med god samvittighet :P

kor lang syklus har du no då? variere den frå gong til gong? :)

Skrevet

jeg er 88, med barn på 21 mnd, som skal starte prøvingen i slutten av denne våren :)

Skrevet

oj så spennende! du får skrive her så fort du har tatt testen da;) hehe.. idag er det 36 dager siden første dag av forrige mens.. men syklusen før det igjen var 42 dager..:( kjedelig når det er så forskjellig fra gang til gang..

frk august:

velkommen hit:)

hva driver du med, skole, jobb? har du gutt eller jente? var h*n også planlagt eller?:) bare å fortelle;) koselig at vi stadig blir flere her inne:) og lykke til med prøvingen når dere skal begynne:)

Skrevet

skal selvsagt oppdatere deg ;P hehe:)

eg er vel på dag 55 no.. så får sjå... viss da ikkje blir bedre av å eta regelmessig så får eg sjå om da ikkje blir tur til legen til høsten å finna ut om da er nåke så ikkje stemme... men håpe på å bli gravid før da då:P

da er veeeeldig kjedelig å ha forskjellig lengde frå syklus til syklus... veit alt om da... :/

kan jo ver du har fått ein 42 dagers syklus... du får oppdatera du og:P

frk august:

velkommen :) kosligt å bli fleire :) lykke til med prøving:)

Skrevet

då har tr komt.. glømte å ta test i går, men kjente utover kvelden ein skikkelig tr følelse, så kom egentlig ikkje som nåke stor overraskelse. men då er da vertfall full rulle når eg er ferdig med den.. :P så då skal me starta på første pp... spennande å sjå om da klaffe:)

eg må ha fått vondt i puppene rundt eggløsing denne gangen, da er ikkje alltid det skjer... :/ kordan går da med deg? nåke tr i sikte?

kjenne da er veldig kjekt å sitta å skriva på eksamen med menssmerter... :/ takk og lov for smertestillande... :D

ikkje sjå på rettskrivings feil.. er ikkje mi sterkaste side... :P

Skrevet

Jeg er 90 modell, fra trheim :) som er i min 2pp nå, ikm 10mai:)

Har fått urinveisinfeksjon nå, så går på kur mot det :) gleder meg til det sitter.. Håper jeg er gravid nå :)

Lykke til jenter :D

Skrevet

då er tr vekke å då er det full rulle :P hehe:) kordan går da med deg? sitte no med eksamen å har veldig lite arbeids lyst:P menmen.. den må skrivast så får vel komma igong igjenn:P

hei ??<3?? :) velkommen til oss:P

ikkje så gøy med urinveisinfeksjon då.. :S god bedring :) håper på dine vegne du blir gravis snart:) på våre andre sine og seff:P

driver med? jobb - skule? berre til å fortelle:)

veldig gøy at det kommer fleire her:)

Skrevet

Heihei! Begynner aa proeve med en gang vi er i 2010 her :) Vi har begge jobbet i 3 aar og bor naa i ett stort nok hus i skottland. Vi bestemte oss for aa vente til 2010 bare fordi vi vet at det blir mye reising med jobb resten av dette aaret her.

Morsomt aa see at det er flere her som vil proeve. Jeg foeler meg veldig vokst ifra festing og det der og trodde at det siste noen paa 20aar vil var aa faa barn. Men saa feil kan man ta :) Kjekt

Skrevet

heisann :) her er det lite nytt, ble ferdig med tr rett før helgen og har etter det kjørt på:P min kjære holdt ein baby i heljo å er no blitt nesten like baby sjuk som meg:p hehe:p

blir litt forvirra på kroppen min for i dag har eg hatt mensmurringa å da er no ikkje heilt normalt så rett etter tr.. så kroppen er vist ikkje heilt med fortiden:s menmen :) satse no på at alt blir bra og spiren snart sitter:)

kordan er det med dåke andre?

Skrevet

da ønsker jeg dere lykke til:) håper det skjer noe snart:) hehe, så koselig da, at han gleder seg:)

her har det ikke skjedd noe nytt, har vært veldig opptatt med flytting i det siste, jeg er jo fortsatt like babysjuk, men har ikke hatt det behovet for å snakke med sambo om det som jeg hadde for en stund tilbake, og det tror jeg han syns er litt godt;) også har jeg jo hatt tankene på andre ting som flytting og jobb, prøver å få meg ny jobb, når jeg har fått det begynner vi også:))

Skrevet

god 17. mai :) litt seint men da er tanken som teller:) har vore opptatt si tidlig i dag å i går så va da parteeeey:P hehe:) eg klarde no ikkje å få i meg så masse, da sa stopp ganske fort... har i da sista hatt nåken stikkinga i magen så komme å går i tillegg til at eg har hatt litt menssmerte så eg er no heilt forvirra her... tok ein test i går før me sko ut då, men den va veeeeldig negativ så eg veit ikkje eg... :/

håper dåke får alt på plass snart då:) at du får deg ny jobb å bli heilt ferdige med å flytta å sånt:) så dåke endelig kan komma igong og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...