Gå til innhold

Hjelp...."Rare blødninger"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp.....skjønner ingen ting av dette her jeg...

Jeg sluttet med såkalt minipille, Cerazette, for 4 mnd siden og har hatt sykluser på 30 dager siden dette. Denne mnd. får jeg plutselig en menslignende blødning som kommer brått natt til den 21. dagen i syklusen. (Altså nesten en uke etter evt eggløsning.) Ikke veldig mye blod, men måtte bruke bind. Veldig mørk på farge. Dette varer i ca to døgn med varierende mengde. Så er d stopp. Går to dager til og får litt spotlikgnende blødning igjen, sånn at det er synlig når jeg tørker meg. (sorry details.....:-p).

Jeg er 29 år og har et barn fra før.... Husker at jeg hadde blødninger i forrige svangerskap som jeg tolket som mensen før jeg skjønte at jeg var gravid...men dette er 8 år siden så jeg husker ikke når i syklusen de kom.....

Jeg er også småkvalm til tider, oppblåst og noget ustabil i humøret.... (gråter av ingenting....ikke likt meg....)

For hvis det er en såkalt eggløsningsløs periode så ville vel mensen komme senere enn vanlig mener jeg å ha hørt av venninna mi som slet med ureg sykluser og måtte gå på pergo?

Hva tror dere? Er det kroppen min som kødder med meg, eller er d et håp om at jeg kan være gravid?

Blir veldig glad for noen gode ideer altså.....klarer liksom ikke å tenke på noe annet....

Thnx :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...kan jo være festnings blødninger :) er det lenge til ikm??? ville tatt en graviditgets test rundt ikm :)

lykke til!!

Skrevet

Tanken har slått meg oxo, men trodde kanskje festningsblødninene var litt mer sparsomme...... men vi er jo alle forskjellige så ikke godt å si...

Har IKM førstkommende fredag, så jeg får jo bare holde ut å ta en test....

Takk for svar... :-)

Nytter liksom ikke å prate m typen om dette..... de skjønner liksom ikke helt hvorfor vi grubler sånn...hehe

Skrevet

Tanken har slått meg oxo, men trodde kanskje festningsblødninene var litt mer sparsomme...... men vi er jo alle forskjellige så ikke godt å si...

Har IKM førstkommende fredag, så jeg får jo bare holde ut å ta en test....

Takk for svar... :-)

Nytter liksom ikke å prate m typen om dette..... de skjønner liksom ikke helt hvorfor vi grubler sånn...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...