<3Celia<3 Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Jeg trenger litt hjelp.....skjønner ingen ting av dette her jeg... Jeg sluttet med såkalt minipille, Cerazette, for 4 mnd siden og har hatt sykluser på 30 dager siden dette. Denne mnd. får jeg plutselig en menslignende blødning som kommer brått natt til den 21. dagen i syklusen. (Altså nesten en uke etter evt eggløsning.) Ikke veldig mye blod, men måtte bruke bind. Veldig mørk på farge. Dette varer i ca to døgn med varierende mengde. Så er d stopp. Går to dager til og får litt spotlikgnende blødning igjen, sånn at det er synlig når jeg tørker meg. (sorry details.....:-p). Jeg er 29 år og har et barn fra før.... Husker at jeg hadde blødninger i forrige svangerskap som jeg tolket som mensen før jeg skjønte at jeg var gravid...men dette er 8 år siden så jeg husker ikke når i syklusen de kom..... Jeg er også småkvalm til tider, oppblåst og noget ustabil i humøret.... (gråter av ingenting....ikke likt meg....) For hvis det er en såkalt eggløsningsløs periode så ville vel mensen komme senere enn vanlig mener jeg å ha hørt av venninna mi som slet med ureg sykluser og måtte gå på pergo? Hva tror dere? Er det kroppen min som kødder med meg, eller er d et håp om at jeg kan være gravid? Blir veldig glad for noen gode ideer altså.....klarer liksom ikke å tenke på noe annet.... Thnx :-)
adie Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 hei...kan jo være festnings blødninger er det lenge til ikm??? ville tatt en graviditgets test rundt ikm lykke til!!
<3Celia<3 Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 Tanken har slått meg oxo, men trodde kanskje festningsblødninene var litt mer sparsomme...... men vi er jo alle forskjellige så ikke godt å si... Har IKM førstkommende fredag, så jeg får jo bare holde ut å ta en test.... Takk for svar... :-) Nytter liksom ikke å prate m typen om dette..... de skjønner liksom ikke helt hvorfor vi grubler sånn...hehe
<3Celia<3 Skrevet 12. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2009 Tanken har slått meg oxo, men trodde kanskje festningsblødninene var litt mer sparsomme...... men vi er jo alle forskjellige så ikke godt å si... Har IKM førstkommende fredag, så jeg får jo bare holde ut å ta en test.... Takk for svar... :-) Nytter liksom ikke å prate m typen om dette..... de skjønner liksom ikke helt hvorfor vi grubler sånn...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå