Trultemor73 Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Gravid på første forsøk og er så lykkelig. Tok først en test for ca. 2 uker siden som ble veldig svak. Tok en ny i dag og da var det ingen tvil. Har blitt gravid 4 ganger i mitt liv på 5pp tilsammen. Trodde det skulle gå lengre tid denne gangen siden jeg har pasert 36 år. Sender masse babystøv til dere andre her inne*************************************************************************************************************************************************************** Lykke til.
Plikkert70 Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 så hyggelig, og lykke til, selv har jeg gått over ei uke nå..... testet neg mandag, får drøye den til over helga om ikke tante r innfinner seg, håper!!!
Magica*fra*Maridalen Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Tar imot babystøvet "NÅ" Tuusen takk og lykke til:-)
mamma til to+spire fødeklar Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Gratulerer so masse eg og tek gjerne imot litt babystøv...
anneman Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 GRATULERER kjempe masse!! Kjekt å høre det er noen som lykkes. Babystøv tar eg gjerne imot
Loso Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Lykke til og gratulerer:) Tar gjerne i mot mengder med baby støv samt oppskrift på hvordan en får det kjappt til:)
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Gratulerer så masse, og lykke til med spiren. Tar veldig gjerne imot babystøv :-) Det er godt at det er noen det går så greit for, men så er du jo bare en ungfole enda da ;-)
Trultemor73 Skrevet 22. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2009 Hei, alle sammen! Tusen takk:-) Er 7 uker og 4 dager i dag. Alt går bare bra. Har ikke noen oppskrift til deg Loso. Gubben var så opp og ned om dette prosjektet. Han var med 5 og 3 dager før EL. Så snudde han helt og brukte prevensjon igjen. Så det må ha klaffet en av de to dagene. Dette blir vårt tredje og siste barn. Ønsker dere alle lykke til:-) Synes det er utrolig urettferdig at jeg blir gravid med en gang, mens andre må streve utrolig lenge. Sender enda mere babystøv og håper at det kan hjelpe litt **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Hillbillie Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 Gratulere så masse!!! Jeg tar til meg babystøv og håper på flere vår-babyer!! :-) Lykke til med svangerskapet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå