Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 ....GRAVID! Moro! Jeg hadde jo helt avskrevet at jeg ble gravid denne mnd, pga negativ test på lørdag, to dager før IKM. Ikke har jeg noen symptomer heller. Overhodet INGEN. Men slik var det forrige gang også. De kom for fullt i uke 6 mener jeg å huske. Så da takker jeg for meg ber på bli gravid, det ble et kort besøk :-) Lykke til jenter, jeg håper av hele mitt hjerte at dere lykkes snart. Se etter meg på 1.tri, bytter til mitt "gamle" nick: Tjukkemagen. Babystøv til alle!
SkyBaby Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Så utrolig gøy!! GRATULERER! Kjempekoselig å høre om alle dere som er gravide for tiden Lykke til
Musemor med tre søte små Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Gratulerer så mye, og lykke til i svangerskapet
Jenny-penny Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Så gøy! Grattis:) Er de CB testene de beste? Hadde vært så gøy å overrsake min mor på 50 års dagen med en liten spire;)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2009 Jeg vet ikke om CB-digital er de BESTE, men du slipper sitte å myse mot testen for å se om det muligens er en strek der eller ikke. Den gir klart svar i tekst: IKKE GRAVID eller GRAVID :-) Lykke til med overraskelsen til blivende bestemor! Sender masse babystøv!
Gjest Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Åå så morro!! Gratulerer så mye!!!!! Og lykke til videre! Håper jeg snart kommer etter!!
bolla piggsvin Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 gratulerer så mye:) håper vi andre snart kommer etter:)
Sannellerslik? Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Gratulerer så mye!!:-) Jeg håper på positiv test til helgen...;-) Gikk du gravid i 2007/08? Det gjorde jeg, og synest jeg husker ett nick med Tjukkemagen.. Men jeg tar kanskje feil!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. august 2009 #10 Skrevet 12. august 2009 Så hyggelig og lese, masse masse tillykke med spiren:)
Carina har to små gull Skrevet 13. august 2009 #11 Skrevet 13. august 2009 Gratulerer så kjempe masse og lykke til i svangerskapet
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 13. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 13. august 2009 Hei igjen! Takk for alle gratulasjoner :-) Ja det stemmer "mammatileijente<3," jeg gikk gravid i 07/08, og har en sønn på såvidt et år :-) Blir nok tøft når nr to kommer, men vi ville jo ha de ganske tett, så det må vi tåle :-)Håper dere andre kommer etter snaaaaaart :-) Masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå