Gå til innhold

alkohol ...eller ikke alkohol???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på tur til skagen med jobb...å da skal det jo drikkes...hadde tenkt å drikke selv...men etter en reakson fra en venninde...beg jeg å tvile...hva mener dere om dette???? hadde el for 2 dager siden...det må jo sies da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta deg noe å drikke kan jo ikke bli avholds før man vet at man er gravid. drakk selv vin lørdagskveldene når vi prøvde man lever jo som normalt selv om man prøver...

Skrevet

Det har nok ikke så mye å si med litt alkohol...

vis du nå har blitt befruktet så deler ikke fosteret blobaner med deg før du er ca.5uker på vei...

Skrevet

jøss...det med blod baner visste jeg ikke!!!! tusen tusen takk for svar...følte meg litt uansvsrlig....men mener samme som dere.....kan jo ikke bli helt avholds når man ikke vet om jeg er gravid en gang...man var veldig deilig å høre det fra andre!!!! så takk igjenn!!!!

Skrevet

Jeg sitter nå her med et glass vin, 6 DPO.

Første pp var jeg avholds mellom el og ikm, men det tar lengre tid enn planlagt dette... orker ikke leve som gravid hvis jeg ikke er det. Er litt mer skeptisk til å drikke nå som et evt egg kan være festet, men slik jeg drikker vin nå er det ett glass over mange timer.

Skrevet

ja,vi må få lov til å kose oss mens vi prøver;) :)

Skrevet

Tror det er veldig viktig å leve så normalt som mulig selv om man er prøvere. Skal man hele tiden gjøre om på "vanlige" ting man gjør i livet sitt fordi man hvisomatte-dersomatte kanskje kunne vært 3 timer på vei, så tror jeg man blir gal:) Dra på tur til skagen med jobben og kooooooos deg med litt godt å drikke:) Senk skuldrene og tenk på noe annet en babylaging:) Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...