Gjest Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Jeg er litt lei av å servere pølser. Emma ville ha cæsarsalat,men det tviler jeg på blir så populært blandt di andre gjestene (3 stk som kommer spiser ikke svin,så da kan vi ikke ha det ) Så tips fra dere krevative damer hadde vært veldig flott Skal ha selskapet på lørdag(selv om hun hadde bursdag for en mnd siden)
Chiabatta Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Datteren min hadde kylling og pommes frites et år, og det slo virkelig an! En var muslim, og kunne ikke ha svin. Det var da vi kom på kylling. Alle barn kan minst ha én av delene.
Gjest amandine Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Her i huset har det vært en del pizzasnurrer, vedlikeholdsfri mat... Mye frukt og grønt med dip, muffins(nå sist til vakkerungens 7årsdag m Hello Kitty på) Og glad vi ikke har bursdager før i oktober...
lure Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 La dem lage sine egne mini-pizza. Lag ferdig pizzabunnen i passe str. på forhånd. Skjær opp litt forskjellig og la dem ordne selv. Lag frukt-spyd eller smoothi, en stor hitt her.
Jenny-penny Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 sett fram diverse grønnsaker og kjøtt(ev delte biter av kyllingpølser) å la barna lage sine egne grillspyd:) Server feks ris eller chips til!
Fire småtroll Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Hadde hamburgere her da eldste ble 8 år, de virkelig slukte det.. Satte frem div grønnaker/salat de kunne ha inni, men det de spiste var sprøstekt løk og ketshup Det som slo best ann på kakebordet var fatet med druer og vannmelon i tillegg til sjokoladekjeks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå