Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var freidig å svarte på et innlegg om legging idag. Skrev at vi hadde litt styr med leggingen, men så måtte jeg jo legge inn litt skryt også og det var at når poden først sovnet så sov han hele natta (og det har han gjort i flere måneder).

Hvem tror dere våkner 40 minutter etter han har sovnet idag og HYLER. Joda, lille arveprinsen. Nå har pappan bysset og hysjet og roet i 40 minutter. Nå liggern i senga og snakker og koser seg og skal ihvertfall ikke sove. Siste gang jeg skriver om positive ting her på DiB altså, da blir det jo ødelagt meg en gang, hehe.

Og så er jeg så flink til å svartmale, tre måneder med null oppvåkninger, en kveld med hyling, min konklusjon: Nå kommer han til å våkne hver kveld fremover ;-) Klarer aldri å tenke at pytt det er sikkert bare ikveld, men tenker heller at ånei nå har alt snudd. Rart det der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, må ikke skrive at alt går fint vet du, da skjærer det seg! ;p

Men sånn er jeg litt også, jeg har verdens roligste pode, men én kveld hvor han hylte i en halvtime da han var 4 uker fikk meg jo til å tro at han hadde kolikk, hehe...det gikk heldigvis over!

Skrevet

puh, to og en halv time tok det før han sovnet igjen igår. Rare greier, han sitter nok og leser over skulderen min hva jeg skriver her inne ;-) Smart til å være ti måneder gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...