Gå til innhold

Hovne bein, hetetokter, svetter mye, er sliten og trett, sover dårlig-må syte litt! Noen flere som begynner å plages?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det forresten være farlig å ha hovne bein? Fikk sjokk da jeg så beina mine da jeg kom hjem etter jobb i dag, de var ganske så hovne, spesielt rundt anklene og litt oppover leggene. De siste 3-4 ukene har jeg blitt mer sliten, og de siste dagene har jeg vært på grinern veldig ofte. Vet ikke hvorfor. Begynner å synes at det er slitsomt å være på jobb nå, selv om jeg har en kontorjobb som ikke er så altfor hektisk. Det har noe å ta igjen nå etter ferien da. Masse som har hopet seg opp. Har litt lyst til å trappe ned, en dag fri i uka kanskje, på onsdager, for da får jeg 2 dager jobb, så fri, så to dager jobb og fri igjen. Skal snakke med jm om det på mandag.

Helt egentlig har jeg bare lyst til å slutte helt med jobb, men føler det er for tidlig. 5,5 uker igjen til perm...Kan bli lange dager det også. Og jeg har ikke bekkenløsning, heldige meg, i hvertfall ikke forløpig, håper jeg ikke får det...Så føler ikke at jeg har en gyldig grunn til full sm.

Våkner mange ganger hver natt. Må tisse, tisse, tisse, eller jeg bare våkner fordi jeg føler jeg ikke får puste, bader i svette, eller fordi jeg skal snu meg. Halsbrann.

Blæh, jeg skulle ønske terminen var litt nærmere...

Bare for å syte litt dette:)

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du legger til bekkenløsning og fortsatt et par dager i uka med oppkast så har du meg... Er 35+3 i dag jeg og magen kjennes full ut... Rett og slett nesten vondt full til tider... Gleder meg til at babyen vil ut...

Jeg bruker støttestrømper endel for bena sin skyld.. Mine er også veldig hovene nå, men føler at det hjelper litt med strømpene i alle fall..

Jeg slutta å jobbe forige uke. Har jobbet gradert den siste tiden. Begrenset seg en del i forhold til utaggerende brukere, bekkenet mitt og stell på jobben etterhvert. Men formen er oxo begrenset så har ikke dager med masse planer lenger.

Kjenn etter selv hva du orker. Snakk ev med jm eller lege. Full uke med dårlig søvn kan bli tøft i lengden...

Lykke til :o)

Skrevet

Huff da, det er noen som har det verre enn meg! Det hørtes virkelig slitsomt ut. Og med den jobben i tillegg, skjønner jeg at du har kastet inn håndkleet. Jeg er snart ferdig med uke 32, så du er også lenger på vei enn meg.

Lykke til til deg også!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...