Gå til innhold

i morgen begynner jeg på ett nytt og lettere liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

har ikke noe erfaring med herbalife men ville bare ønske deg lykke til!!

hvor mye er det du skal ned i vekt da??

hold oss oppdatert underveis!! alltid koselig å høre andres historier.. jeg håper stadig selv å klare motivere meg nok til å slutte småspise.. og alt det andre... men klarer liksom ikke...

heia å så koselig med svar;)

Jeg skal ned 15 kg veier nå 80 og vil ned til 65 så kan jeg se da om jeg vil prøve og komme ned til 60.

Jeg har trent mye og trener ennå men føler at vekta står stille.har de siste mnd slutta med brus i ukedagene,helst ingenting i helga heller men noen ganger bare må jeg ha ett glass.sjokolade er min store svakhet.spiser i skjul og tenker at viss ingen ser det så er det ingen kallorier:)

Men har vært flink i det siste til å ikke lure meg selv:)

Skal komme med oppdatteringer;)

hei

jeg har erfaring fra noka shake..jeg byttet ut 3 av dagens 4 måltider med shake ,

gikk ned 25 kg på 5 mnd.

når jeg avsluttet kur å spiste fast føde igjen gikk jeg opp 6 kg..

noen mnd senere begynte jeg på hormon kur i forbindelse med prøverør og gikk opp ca 11 kg =(

og så ble jeg gravid og la på meg ytterlige 20..

om det vekt økning hadde vært like voldsom uten noka vet jeg ikke.

de sier jo det at en legger fort på seg i gjen hvis en går tilbake til gamle synder noe jeg gjorde.

jeg veier 79 nå og begynte på reductil på mandag, samt aktiv trening og nazi regime over maten ;)

mitt mål er 50 kg

er kun 157 høy så det er min ideal vekt

masse lykke til...

Annonse

oi ble sent før jeg ble ferdig her.jo tok shake til frokost.var litt spent da siden mange skryter av smaken.men kan bare si en ting.den smakte helt grusomt. var ikke rød på fargen en gang kanskje litt mer brun synes jeg,skal være jordbær.jaja men første shake tatt.

takker for lykkeønsking;)

å må skryte av deg da tjukkebolla som klarte de shakene over lengere tid :)

Jeg trener ved siden av jeg og men er ikke så flink til å spise regelmessig.å sjokolade er som sagt farlig godt,men nå skal jeg unne meg sjokolade av og til det vil si bare på lørdager og i bestemte mengder....

hei

så bra du er i gang =)

ja er ikke godt men du blir vant til den,

tips tilsett jordbær og litt blåbær

lag en smottie av den.

ja en må kose seg litt innimellom ellers går det ikke.

potetchips er min store last!!!

deler en pose elias med sønnen min på lørdager men er nok jeg som spiser mest av den ;)

forsatt mase lykke til

følger med jeg =)

• 5 uker senere...

herbalife pulveret smakte forferdelig.så nå har jeg starta på easylife.kjøpte pulver der igår og gjett om jeg ble positivt overaska smakte faktisk godt.fikk startpakke med alle tre smakene i og alle er gode men sjokoladen var best synes jeg.så dette blir spennende.målet er 18 til 20 kilo minus innen 1 desember.planene er egentlig 15 kg men man går alltid opp ca 2 kg når man spiser mat siden lagerene fylles opp.

Jo takk :)

Idag er dag fire på pulver.har gått ned 3 kilo men er jo bare vann som forsvinner.har vært ganske sulten og sugen på søtt men klart og holde meg.men idag merker jeg at jeg ikke føler søtsuget like mye og er heller ikke sulten.klarer fint og lage niste til de andre her i huset uten og bli helt skjelven etter mat.så dette går fremover :)

bare hele 17 kg igjen til mål.men det skal gå bra nå når jeg er over det verste;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...