Gå til innhold

Passer det med beige/brune gardiner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til en grå sofa? Har en mørk grå sofa som jeg mer enn gjerne skulle ha byttet ut, men venter til ungene er blitt større. Dere som er interessert i interiør og fargevalg - kan jeg kjøpe brune el beige, litt tunge gardiner, eller blir det full kræsj? Er ikke så god på sånt, jeg.... Har hvite gardiner nå, men kunne tenkt meg noe nytt når mørket setter inn.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg synes det er like viktig å høre hva slags farge du har på veggene og gulvet.

Skrevet

Ja, der ser du, jeg er ikke helt god på farger! Eikeparkett på gulvet, veggene er hvite med en ubestemmelig varm tone i.

Skrevet

Jeg synes ikke det passer jeg da, har selv grå sofa og hvite vegger, eikelaminat- men ser ikke for meg at bruke gardiner ville passa her...

Skrevet

Syns det høres ut som lyse gardiner er fint. Brune gardiner høres fryktelig dystert ut. Jeg syns alltid stuegardiner skal være lyse, men de kan godt være tyngre og tykkere om vinteren.

Skrevet

Ja, da var det som jeg trodde, at jeg bør holde meg unna beige/bruntoner i gardinene. Har lyst på noe sprekere enn hvitt, har hatt hvite gardiner lenge.

Annonse

Skrevet

Hvor kjøper dere gardiner forresten? Var på Kid idag, men fant ingen ting. Kan selvfølgelig være fordi jeg ikke har peiling på sånt. Derfor jeg har hvite gardiner, kan knapt bli feil, he -he.

Skrevet

Jeg har det nokså likt deg, og jeg ønsker meg også mørkere gardiner. Gråbrune, eller sandfargede som det heter. Derfor har jeg malt den ene kortveggen i sand, og nå er jeg på jakt etter gardiner=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...