Gå til innhold

Hjelp

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eg har ei søt jente på ett år som betyr utrulig masse for meg. Eg og barnefaren slo opp en månede etter at ho kom til verden, og han begynte ett nytt liv med ei ny dame. Eg klarte aldri å gi slipp på han, og var veldig redd for at han skulle glemme meg. Så hver gang han kom på besøk, og begynte å flørte - hang eg med på. Gang på gang førte det til sex og den stunden det varte, hadde vi det fint sammen. Minte meg om gamledager, da vi var forelsket og lykkelige - noe som gjøre det vanskelig for meg å slutte. Nå har eg nettopp fått vite at eg venter nr to. Han har ingen følelser for meg, og mener eg MÅ ta det bort. Eg har ikkje fullført utdanninga mi, er bare 19 år gammel og kommer til å lage ett helvette for han ! Eg selv vil ha det, men redd for korleis menneske rundt meg vil ta det.

Ka ville dere ha gjort?

Fortsetter under...

Du sier det selv: Du vil ha dette barnet. Ingen i verden kan tvinge deg til å fjerne det.

Men gjør deg selv en tjeneste: Slutt å ha sex med den mannen! Så lenge du fortsetter med det forhindrer du deg selv i å møte mannen i ditt liv!

Du er allerede nødt til å forholde deg til barnefaren, siden dere har ett barn sammen fra før. Dette klarer du fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...