Gå til innhold

Mange 1974-modeller her?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden dette ser jeg- men her er en:)

Har en pjokk på 8 mnd og håper han kan få en bror eller søster!

• 2 uker senere...
Skrevet

Er gammel 73 modell jeg:-)

Har ei tulle på 4,5 år, og en gutt på 1,5 år, og vi ønsker oss en liten til før vi gir oss:-)

Skrevet

Hei. 1974 her:-) Ingen barn desverre. Igang med 3 ivf forsøk:-)

Skrevet

ja, har to fra før.......og ønsker meg en til. ser ikke ut til å funke like lett denne gangen

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja, jeg er og her :) Har 3 fra før, prøv 11 mnd :)

Skrevet

Jeg er 1972... Har 2 fra før, yngste er 10, begge på 1. forsøk. Er nå i 8. pp, sånn ca...

Skrevet

Er 1974 modell. Vært gravid 4 ganger på under 3 år, ingen barn. Skal i gang med IVF.

Skrevet

Er 75-modell. Syntes jeg passet her inne på forumet. Nærmer meg 35 ganske raskt nå. Har to barn fra før, eldste mann klarte vi få uten hjelp, mens minstejenta måtte vi ha et prøverørsforsøk på. Trodde faktisk ikke jeg skulle bli gravid på natutmetoden igjen, og hadde egentlig tenkt å gå privat for IVF til våren. Testet positivt sist helg, og er 5 uker på vei nå. Krysser fingrene for at alt skal gå bra!

Skrevet

Jepp,74-mod og har en nydelig sønn på 3 mnd..så får vi se hva som skjer,om det blir flere....skjer det så skjer det.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er også 74-modell. Vi har ei jente som blir 3 i mars. Jeg ble gravid i august 2009, så unngikk akkurat å inn på "over 35 og prøver". Men jeg måtte avbryte svangerskapet pga kromosomfeil som forårsaka akrani og en mulig hjertefeil. Jenta ville aldri greidd å leve utenfor livmoren. Så da kan jeg melde meg inn her under denne prøvingen. Har hatt første mens etter aborten, tatt pergo, og venter nå på EL. Har brukt pergo begge gangene jeg ble gravid, så håper den hjelper nå også.

Skrevet

Har to barn og prøver på nr tre. Det blir ikkje like enkelt som dei to andre. Hadde ein SA i veke 12 og no er eg klar for å prøve igjen og håper på oktoberbaby.

• 2 uker senere...
Skrevet

74-modell og en tullle på 11 mnd med icsihjelp. Nå prøver vi oss igjen, vet aldri hvor lang tid det tar denne gangen.

Er forøvrig her inne for første gang... :)

Skrevet

Jeg også er 74 modell... Har ingen barn fra før men vi prøver hardt med dobbel Pergo-kur for tiden... har pco i tilleg....

• 2 uker senere...
Skrevet

Jepp 1974-årgang her også... Ingen barn, prøvd i 2,5 år nå. Midt i utredning, hatt kontrast rtg i dag faktisk. Spent å se hva som skjer videre...

Skrevet

Jeg er også 74 mod, 2 fra tidl.. Men prøver må på nr 3 med min samboer som har ingen fra tidl..

Buskerud.

• 4 uker senere...
Skrevet

1974-modell jeg også. Ingen barn. Begynte å prøve forrige måned. Kanskje lite realistisk at det skal feste seg på 2. forsøk, men lever i håpet...

• 2 uker senere...
Skrevet

Melder meg inn her jeg. Vi har en datter på tre og mistet en baby nå i høst. Er igang og prøver nå, har hatt 4 pp og begynner å bli litt utålmodig...har ikke hatt noen utredninger eller brukt noen medikamenter. Har el en av dagene nå straks, håper jeg, så kanskje vi lykkes denne gangen...

Skrevet

-74 her ja :) Ingen barn fra før, men håper på juli/augustbaby :)

Skrevet

Er det noen som har hatt full klaff ennå, her eller? Venter på el og har begynt å teste, men ser ut til at den lar vente på seg. Tetster noen av dere andre? Eller temper?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 1974-modell.

Temper og tester, har holdt på nesten ett år nå. Ingen klaff ennå...

• 1 måned senere...
Skrevet

74 modell med to gutter på 12 og 14 år, er nå 6 uker igang med nestemann....

gutta begynte å fable om tvillinger....skremmende..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Er 74 modell og mor til en på 17 og ei på 9. En liten attpåklatt står øverst på ønskelista. Ble gravid i feb. men mistet i uke 8. Har ikke hatt mens siden da, og begynner å bli bekymret når man leser om de som kan gå i lenge før mens kommer tilbake. Har bare hatt litt brun mens og vært på innvendig UL. Alt ok sier legene men har vist hormonforstyrrelse. Vurderer å få testet stoffskiftet nu, det kan være årsak til at mens uteblir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...