nicki82 Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Jeg er bare såååå frustrert!! Har skrevet det i et tidligere innlegg, men skriver et til for å få ut hele frustrasjonen. Må bare si at avstandsforhold og prøving tar på... Har ikke sjangs til å treffe på el. i August. Lurer på om vi får det til i September... Har bare lyst til å være positivt innstillt og håpefull, men akkurat nå har jeg bare lyst til å deppe litt...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Har deppa noen ganger eg og over heile prøvinga. Har ein mann som jobbe ekstremt mye vekke, så heile ukene og noen helger sitte eg aleina her i heimen mens han e på andre sida av landet. Kan jo alltids kleise te med no hotell, men då blir det jammen meg dyrt gitt! :-| Snakke 2-3000 med ein gang...hvis eg kjøre over! Og det blir litt masse penger for et k****. Har bedt han om å sende med haukeliekspressen da men Forstår deg veldig godt......kunne ønska eg ikkje gjorde det... Og du?? Føle du for å deppe litt, så depp i vei!! En har godt av det innimellom å bare kjenne på sine egne følelser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå