3skjønne_vidundere<3 Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Hei. Jeg fikk tidlig Ul for 2.gang i dag. forrige uke så de ingen ting,så fikk ny idag..men de så fortsatt ingen ting inni den fostersekken. jeg tror jeg er 6+5 idag, men litt usikker. fikk tatt HCG,og skal tilbake på mandag for ny hcg..får svar tirsdag..VELDIG lenge å vente,jeg blir så stressa. Er det noen som har opplevd dette,og finner et foster senere? legen syntes dette var litt merklig iom at jeg ikke har vondt eller blør. jeg er også kvalm,brystene verker,er oppblåst og føler meg rett o slett som jeg gjorde da jeg skulle ha mine 2 barn. Hun ville verken si det ene eller det andre.. huff, dette er ikke noe morro! hva tror dere?
Tidemann Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 jeg tror kanskje at kroppen din ikke har registrert enda at den fostersekken er tom....men da kommer det snart eventuelt... men lykke til uansett,krysser fingrene!
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 Du hadde desverre rett.. blødde mye på morran..fikk ul på sykehuset... dette er ikke morro! men takk allikevel
Tidemann Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Uff ikke noe gøy!!! føler med deg. husk å pleie kroppen godt nå!
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 18. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2009 huff..ikke noe gøy.Har det ikke helt topp , men det blekner vel forhåpentligvis litt med tiden. Takk for det Tidemann, og lykke til selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå