Gå til innhold

Hvor mange timer om natta sover barnet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og sover de på dagen?

Jenta mi er 2 år og 8 mnd og sover 10-11 timer når hun må opp tidlig når jeg skal på jobb, og ca. 12 timer ellers.

Hun sover ikke på dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poden vår sover ca 10-11 timer om natta, og 1,5 til 3 timer om dagen :)

han er 2 år og 2 mnd. innimellom hadde jeg ønskt at han sov litt lengre om morningen, og heller sov mindre på dagen...men men..kan jo ikke alltid gjøre det mor vil :)

Skrevet

10-11 timer og sover en time på dagen. Han er 2 1/2 år.

Skrevet

Gutten min på 2 år og 3 mnd sover ca 12 timer pr natt, og 45 min-1t på dagtid. Har måttet begrense sovingen på dagtid så han sover full natt. Tipper det ikke er så lenge til han kutter sovingen på dagtid helt.

Skrevet

Lillebror som akkurat har blitt 2 år sover ca 12-13 timer om natta hvis han ikke blir vekket av storesøster, meg eller noe annet.

Han hviler ikke på dagen.

Skrevet

2 år og 10 mnd. Sover ca. 11 timer om natten. Sover ikke på dagen.

Skrevet

Leah er akkurat blitt 2 år..hun sover 9-10 timer om natta og 2-3 timer på dagen..

Skrevet

Tulla vår blir 2 år om noen dager. Hun sover 11-12 timer om natta og alt fra 1 til 2 1/2 timer om dagen. Hun trenger det, så vi fortsetter nok med å sove på dagen en god stund til.

Skrevet

Lilemor er 2 år og 2 mnd og sover 10-12 timer om natta og 1-1/5 time om dagen.

Skrevet

Tuppa er 2 år og 10 mnd og sover mellom 10 og 12 timer på natta. Noen ganger har hun dupp på dagen men det blir som regel i helgene slik at vi kan ha henne litt lenger oppe så sover hun lengre om morgenen :)))))

Skrevet

Marius har akkurat blitt 2 år, og sover 10-12 timer om natta og ca 2 timer på dagen.

Skrevet

Snuppis er akkurat blitt 2 år og sover 12-13 timer per natt, og ca 1 t på dagen. Helst ikke mer enn 1t 15 min om alt er som vanlig.

legges klokka 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...