trolly Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 gutten vår er blitt litt flat i bakhodet etter å ha ligget mye i vognen sin og sovet, tynn madrass.. Synes dette er så synd, han som hadde så fint bakhode da han ble født:( Kan dette rette seg etter hvert? I såfall - hvordan? Har nå begynt å legge ham mer på magen på dagtid (er 3 mnd gammel). Har også lagt han litt på siden med støtte når han sover på dagen. Kan det flate partiet bak bli som før?
Ranni Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Dytter! Er det noen som har brukt den puten med hull i som skal hindre flatt bakhode?
Faylinn Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Tror ikke det er uvanlig. Min har skjevt bakhode etter å ha hatt nakkelåsning. Fysioterapauten sa det ville rette seg ut i løpet av et par år. Han er nå snart 6 mnd og jeg syns det har blitt bedre alt.
Studine mevik Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Det pleier å rette seg med litt tid. Hodet er mykt ihvertfall en stund etter de er 1år gamle. Vi bruker pute. Vanlig pute som man får kjøpt på Princess og kid. Den er helt tynn, men gir det lille ekstra myke, så her har han ikke fått så veldig flatt bakhode. Han er 2måneder nå og sover stort sett alltid på ryggen. Jeg har prøvd å legge han på sida når han sover på dagen, men han åler seg mens han sover og ender opp på ryggen etter kort tid.
trolly Skrevet 15. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2009 lillemevik! -er det en dunpute du har? jeg har nemlig en slik. Kanskje jeg skal bruke den, bare den ikke er for tykk..
Studine mevik Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Det er dunpute ja. Den flateste de hadde i butikken som passer til det putetrekket som er i pakkene med dynetrekk til babydyner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå